1 Nisan 2011 Cuma

Aslinda iyi biri bile sayilirim

Biri hayatimda yokken degil,ben birini sevmiyorken hayat cok sıkıcı...Hayallerim bile bos beles artik.Rüyamda artik eskiden sevdiklerimi bile göremez oldum.Ot gibi yasiyorum resmen birini sevmeden olmuyor sanki?Mesela aylar yillar oldu ben biri icin cok üzülmedim yani dogru düzgün söyle oturup gercekten üzülmedim!Hayatima zaten kimse girmedi dogru dürüst ben onlarin hayatlarina bitürlü giremedigim gibi.Kimse sevmedi beni belki.Ben hep cok sevdim sandim.Hep az sevmisim,ama onlarin sevgisizliginin yaninda sevgim o kadar büyük kalmis ki,cok seviyorum diye kendimi kandirmisim.
Insaniz...Ask acisi bir toplu ignenin parmagina batmasi kadar acitirken biz onu vücudumuza göre,yüregimizin boyutuna göre büyütüyoruz...Bazisi 2 günde askin yasini bitiyorken kimisi 2 senede unutamiyor hic bir ani...Ne kadar cok yasanmislik varsa aciyi o kadarla carpicaksin
Baktin olmuyor,cikip gitmeyen o hayirsizi kalbinden söküp atacaksin
Zor olabilir ama inan bunu basaricaksin.

O baska bir kalp bulucak.Üzgünüm ama olan yine sana olacak.Biri gelecek ahkam kesicek.
Biri gelicek belki de seni cok sevicek.Yeter ki dogru zamanda dogru yerde ol.

"Sen ne kadar üzüldün ki benim icin?" diye sordugunda bu nasil bi sorudur ne kadar üzülcem?3kg üzüldüm heheh diye espri yapan mallar da cikicak.Sen onlari da cok sevdin sancaksin.

Valla inan geciyor.Sonra zaman gecicek tamam diceksin simdi iyilestim simdi oldum.
Belani bekliceksi,merak etme o seni bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder