11 Mart 2011 Cuma

Uzakliklar yapamamlar.sen üzülme'ler

Herkesin illaki birtane sevdigi hoslandigi kiz/erkek olmustur ondan uzaga düsen.Ilk zamanlarda hala birlikte olunmaya calisilmis ama sonunda da ayrilik kacinilmaz olmustur hemde.
Ben de ilk zamanlar denedim,olur dedim neden olmasin ayse teyzenin arkadasininin karsi komsusunun ogluyla sevgilisi yapmis ben niye yapamayim?dedim.Yok olmadi!
Daha en basinda tökezledim,düstüm yere,dogrulamadim.
Cünkü ayaga kalkabilmem icin bir el uzanmadi.Üzgünüm ama olmaz,uzak dediler.
Gittiler.
Bu hikayelerin baslarida gelismeleri de sonuclari da hep ama hep ayniydi iste.Kelimesi kelimesine ayni sözcükleri duydum.
Ne bok varsa hep cok güzel baslardi,yok derdim o zaten biliyor nerde oldugumu, bildigi halde olaylar böyle gelisiyorsa kesin devamida olur birakmaz beni.gitmez oda!
Istisnasiz herbiri ayni noktada gittiler.Defoldular!
Geri döndüler,canimi yakmaya,ego tatmin etmeye.Belalarini ariyorlardi,buldular.Gittiler.

Tanidigim bir cift var.
Oglanla kiz bir kac aydir birlikteler,seviyorlar(mis) birbirlerini...Ikiside ayni aslinda,tencere kapak.Gösteris meraklisi.Oglan da kiz da üniversite sinavini kazanamamis.Kiz özel bi üniversitede okuyor.Oglan bosta(ydi)o da simdi Viyanada.Orda okuyacakmis.
Cünkü yeni moda Viyana kazanamayan oraya gidiyor,sanki almanca cok kolay sanki ordaki üniversiteler cok kolay gibi.Üzgünüm ama oglana söylemeliyim ki,sevgilini özlemen gerekcesiyle gelebilirsin belki ama,senin orda kalabiliten en fazla1 bucuk-2sene.Yapamazsin sende dönersin digerleri gibi.:)

Kiza arkadaslari hep sizin iliskiniz saglam uzaklik araniza giremez demisler.
Üzgünüm ama kiza gercekleri söylemeleri gerek,gözden uzak gönülden irak lafi her seferinde dogruluyor kendisini.Sen unutmasan o seni unutur.Cünkü yeni hayati olan o,sen onunla gittiginiz yerlere adim atarken o yeni yerler kefediyor yeni hayati yeni ortamiyla.
Ne kadar uzatsalar bile,biyerde patlak vericek.Yine hüsran.


Zamanin ve sansin benim yanimda olucagi zamani bekliyorum sadece.


Uzagiz kelimesini duymamak icin,hickimseye yaklasmiyor ya..bundandir.

3 yorum:

  1. Vay arkadaş ne yazı bee ! Bu çocukla senin aranda bişi olmadı dimi.. platonik falan ?

    YanıtlaSil
  2. ben platonik yapamam gider söylerim.onucda hep böyle oldu.yani ben ne kadar simdi bu durum ne biz neyiz gibi sorular sorduysam heeep ama hepp cevaplar ayniydi.bir degil bircok kisi hatta hepsi:) yani 3-4 kisiden bahsediyorum:)

    YanıtlaSil
  3. İşte aradığımız kız tipi ! Sevdiğini direk söyleyen... Erkeğin gelip söylemesi şart olmuş sanki.. Ne var yani kızlar da söylese ölürler mi ? :) Seni tebrik ediyorum valla.. Alkış ! :)

    YanıtlaSil