12 Mart 2011 Cumartesi

Nasil gelmisler neler bulmuslar?

Günaydinlarr bildiginiz üzre blogum pek bilindik bir blog olmadigi icin öyle her ay aramaya neler yazip gelmisler diye bir konu yazamadim yani bi kkonuyu doldurucak kadar arama seysi olmadi simdiye kadar.
Ama artik simdiye kadarkileri bi yazmanin zamani geldi bazilarina cok güldüm ben:D


falan bi kiz var o:sen bunu yazip nasil benim bloguma ulastin google nasil bir mantikla link vermis anlamadim ama...aradigini buldun mu?:D
falan bi kiz: yine ayni kisi bence ne kizmis arkadasss

bosa harcanan zaman: ay ivit benim öyle bi yazim varr o yazidan 2-3 hafta sonra da mustafa ceceli'nin senin icin harcanan zamana yazik gibi bi sarkisi oldugunu duymustum:)
kalpler bir insanlar ayni olunca...:)

beni gercekten tanimamislar yazik(bu bu hafta olmus) google'la dertlesiyor resmen arkadas umdugunu burda bulabilmis mi merak ettim:D bunu okuyosan eger,bosver arkadasim sen kendini bildigin sürece kim ne düsünüyor takma.

ben diger sabah: ?ne anlatiyordun da diger sabah falan?pes dogrusu :D

bana döndügün gün: bunu yazan da okursa eeger,sana döndügü gün agzina sic,burnundan getir dogduguna hayatta olduguna pisman ettir onu.denedim oldu valla.
yine bununla ilgili bi basligim vardi ama senin isine yaramis oldugunu saniyoruumm..

asigim zeytine herkes: hmm.. evet ortada bi zeytin var.ama o zeytin benim olmadi o anca kara topragin:P goz dikenin gozunu oyarim valla yaparim.ayrica zeytin uzak durulmasi gereken bir insan tipi.bende uzak duruyorum valla en sagliklisi bu.


sucuuk.blogspot.com: zaten adresi biliyosun niye arattin:) bu aramadan cok olmus hatta.seviyorum siziii

acliktan basim arigyo: ben bikeresinde cok aciktim sakasina google'a aciktim yazdim prt scr yapip face'e koydum ve o aksam böyle bi aramayla benim blog'a 5 kisi geldi?:D cok enteresan.:D bende cok acikirim ama benim basim degil karnim agriyo acliktan:(

Evet bendeki aramalar bunlardi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder