3 Mart 2011 Perşembe

Mim(2)

Hahahahah inanmiyorum hatta soktayim.AltinDisliHayriye beni mimlemis!:)

Gün içerisinde gerçekleşirse şok olacağın şey?
Uyandigimda yaklasik 5-6 kg olan fazlaliklarimdan kurtulmus olmam(Allahim kurban kescem öyle bisey olsa neyse spora yaziliyorum ben aslinda yaa!)

Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey?
O hep degisiyo ya,bazen bi canta bi bot kiyafet falan...

Ugruna diyetimi bozucagim sey
Cheesecake'e hayir diyemem üstünde de cilek olucak taze taze off!

Kendine en cok yakistirdigin renk?
Hicbisey yakistiramiyorum,ama kisin genellikle siyah,kahve,lacivert tonlari yazin da ucuk pembeden sariya kadar ne varsa valla.Ama bi elbise aldim siskoyum diye guzel durmuyo,incelince giyince guzel olur cok güzel kirmizi bisey o da yakisir herhalde?

En sevdigim takim?
Robotlu kolyem vardi ilk bir kolunu kopardim derste,sonra digeri de koptu.. :(

Takintin?
Hohohohhho bu bana sorulmicakti iste..cok var ya saysam bitmez.Insanlara da takabiliyorum cok fena.

Ben bu sarkiyi duyunca sakarim?
Ayten Alpman-Ben varim Sezen Aksu-sari odalar bu aralar vazgecilmezlerim!

Solunda ne var?
Biyoloji kitabi edebiyat kitaplari telefonum chanel kahvesi ojem hahaha


Mimlediklerim:(herkes nerdeyse yazmis bundan o yüzden zor olucakk)

Missbone

maskelinat
Üsturupsuz Yazar
sus konusma





2 yorum:

  1. kız şu yazının rengini koyulaştır biraz gözlerimi öyle kıstım ki kaz ayağım şey olcak.

    YanıtlaSil
  2. tamam bi renk koyusuna degistiricem simdi digerlerine de dikkat ederim:D

    YanıtlaSil