19 Mart 2011 Cumartesi

Mardin kapi sen olur ley leyyy leyy leyy

Selams
Bugün size cok komik bi "ask" hikayesi anlaticam.Yazarken komik olmayabilir.
Seneler 2005-2006 insan 12 yasindayken kafasinda beyin denilen sey yokmus,onu anladim ilkönce.
Bir cocuk vardi,adi mardinli oldugundan berdan mardini olsun:P basrol oyuncusu o.
Biz yazlikta büyük bi gruptuk kiz erkek karisik entrikalar dönüyordu falan 12 13 yasindaki ergenler napiyosa onu yapiyoduk iste telefondan son ses muzik dinleme(KULAKLIKSIZ)
Yururken bile muzigi acma gibi kroluklar icimize islemisti!
Ben birgün hic unutmam ogün öküz gibi yemek yemisim misafirlikten gelmistik hala o teyzenin ege usulü biber dolmasinin tadi damagimda...
Ben havuza indim bizim gruptakilerin yanina...ANA!Bir de ne göreyim yeni biri tanimiyorum biraz hos bizimkilerin yaninda(Ordaki hos tabirini lütfen dikkate almayin...sokakta görseniz apaci dersiniz lan..utaniyorum tamam tamam gülmeyin...cocuktum yaa napiiimm)
Bizim grubun 2-3 sezong yanindada ZEYTIN var!Hahahaah dedim tamam bu cocuk benim olsun ben Zeytini unuturum bununla.
Gittim o zamanlar bizim grupta 2 tane urfali kiz var,esmer olanin adi Seda Sayan olsun(ahahahhaha) kumralinki de Kibariye. Ben gittim Kibariyeye "Lan bu kimlan cabuk tanistirin hohoh erkek var oleyy kaptirmammm kimseye benim olcak buu" dedim
O da iste mardinli yeni tanistik bilmemkimin bilmemnesi falanda fistan dedi ogün kaynadi gitti ben cocuga bakiyorum falan
Bir de o zamanlar kankam dedigim bir kiz var...daha sonra ondan kazik yicem yalniz
O da cok sisko lan seren serengil olsun o :D
Seren Serengil zeytinin adini haykirdi hatta bögürdü resmen zeytin sese dogru bakti ve serenserengil adisi yellozu pacozu beni gosterdi kas göz yapti zeytin de sinirlendi
(Biz o zamanlar zeytinle artik konusmuyorduk yine anlatcam o olayida...allahim su cocuklugum kadar heycanli gecmiyor simdiki hayatim..nedeenn nedeenn?)
Ardindan bence sen berdanmardiniyle cikma sen kimden hoslansan hep cok kotu hep cok pis cikiyor ezgi dedi...bende yok yok dedim bu iyi kesi bu olacak lan dedim...
Böyle bir kac gün gecti ama ben artik cocugun adini annesini babasini herbibokunu ogrendim..
Mesela bigün oturuyoruz birtane cocuk var sedasayanin o zamanki sevgilisi hattta belalisi
o da simdi futbolcu olmus hakansükür olsun o da hahahah hakan sükür olayi cakti yalniz...biri berdanmardini nerde yaa die sordugunda ay o bugun tras olmaya gidicekmis dedigimde yakayi ele vermistim...ölmüsüm haberim yok lan.
Olay burdan sonra basliyor sayi izleyiciler
Berdan geldi,Sedasayan bizi tanistirdi yalniz diyalog aynen söyle
Sedasayan:Aiiyyyy Berdann ben sizi tanistirmadim bakk hicc Ezgi bu buda berdan
berdan:Sedasayan asil biz senle dogru duzgun tanismadik ki der..gülümser
Ben arada kaynarim falan ama sonra oturur sohbet ederiz
Bir kac gün gecer yanima hakansükür gelir,berdan sana teklif ediyo der...
Bende endisi etsin canim niye sen söylüyosun yaa düsünmem gerekkk heeeeeeeemmm dedim
Onu bunu bilmem evet mi hayir mi hadi söyle yoksa hayir dedi dicem dedi
Bende tammaaam yieeaaaaaa evet tmm miiii olsun o zamann diyip utanip kacmistimm
(ayy yirim utanmisss)
Aksam olur berdan mardiniyi beklerimmmm beklerimmmmm beklerimmm
gelmezz!
En sonunda gelir yanima oturur falan ama ben nasil heycanliyim böyle heycandan üsüyorum,sicak basiyor falan.,..
Diger gün oluyo biz oturuyoruz berdanla...
ALLAHIN MALI konusmasini beceremiyo
DIyalog söyle
Berdan: Ne güzel herkes biriyle cikiyo gruptan
Ben:(hö?) nasil ya ama xxler kimseyle cikmiyo
Berdan:yok ben onlardan bahsetmiyorum onlar bizle gezmiyo ya artik hani..iste ben hakansükür,sedasayan kibariye,kizilötesi(saclari kizildi o zamanlar cocuun)nden bahsediyorum dedi...ben böyle bi cellalendim ne diyo lan bu mal falan gibisinden...
Kibariyeyle misir almaya gideriz..anlatirim böyle böyle diye..
Kibariye:Ya evet ezgi banada bugün söylediler o öyle cikmak icin cikiyo sanirim dedi.
Ha orda bi dellendim tabi...aldik misiri yiyorum falan
yedim
Berdanin yanina gittim
Bitti ben senden ayrildim simdi dedim
O nasil ya niye neden derken arkami döndümmmm ve gittim:D
Gidis o gidis 1 ay boyunca ben gittim o pesimden geldi havuzda bile ben kaciyodum o yakalamaya calisiyordu falan
Kibariyenin yanina gidipte ayirdin bizii ayirdin bizii diye yakinmis hep..hahah:D
Sonra ne mi oldu?
Bana dank etti lan bu cocuk aslinda cok iyi dedim ama cok gecti ben dönüyordum...
O sene öyle gecti diger sene cikicak gibi olduk cikmadik
Bi ara baristik bu yada arkadasi artik herkimse cok bokumsu bi mesaj atmisti:Ben berdan bidaha beni arama mesaj atma rahatsiz etme diye.
Ben de etmemistim de sonra cok yalvarmisti ben o diildiiimm arkadasimdi die..ben bi kere cok terslemistim o da küfür etmisti sonra onu da inkar etmisti ben degildim demisti :D
Benim boyum uzadi ogunden bu yana o ayni boyda aramizda söyle 15cm olmustur cok komik
Bu yaz da gordum hala ayni tshirtu giyiyo sanirim
Komikti yani annem de annesini taniyormus megersem
Hala Ezgi yaa sen nasil olur da berdandan hoslandin der kafama kakar durur...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder