5 Mart 2011 Cumartesi

git ve gelme

Bazen bir kitapta bir sarkida adin geliyor gözümün önüne.Irkiliyorum,tüylerim diken diken.Sanki cikip gelcekmissin gibi sanki beni sevicek missin gibi.Gülümseyisini görüyorum bazen birinde,saniyelik birsey.Yüzüm düsüyor,anlamiyorlar.En cok cnimi cok acitirkenki gülümsemene benziyor.Yalan yok,severdin canimi yakmayi,kafami karistirmayi.Ben de sevdim sonra seni acitmayi.Senin kadar basarili olabildim mi,o tartisilir.Seni hic görmedim,ama aklima geldiginde sanki görmüsüm gibi geliyor.Hayaller kurdugumuz yerlere tek basima gidince sanki karsidn gelicekmissin gibi geliyor.Kimse gelmiyor.Sen gelmiyorsun.Senin yaptiklarini unutturucak biri gelmiyo.Hicbirseyi degistiremiyorum,gücüm de yetmiyor bunlara.Cok sacma!Uzu zamandir aklima gelmiyordun.Cok sacma..
Unutmadan söliyim.
Evet senden hala cok nefret ediyorum ve her aklima geldiginde aci cekmeni diliyorum.


21.02.2011
Bilirsin.
Ben kinciyimdir.

2 yorum:

  1. Senden korkmaya başladım ya.. Bu ne acımasız bi yazı böyle :)

    YanıtlaSil
  2. hhihhhhihihihihohoh sen acimasiz yazi görmemissinn bis!:) daha beterleri var da..yayinlamiyim o zaman:P

    YanıtlaSil