25 Şubat 2011 Cuma

Yillar önce,yillar sonra

iyice dengesizlestim.
Her gün ölüp bittigim gercekte benim olsa bile olmicak aylardir görmedigim biri bu.
Seviyor muyum?Bilmem
Özlüyor muyum?Cok sacma ama evet

Olaylar karisik,anlatmasi zor.En iyisi ortasindan baslayalim biz.
Yine bir aksam,olay yeri facebook chat.
Bilgisayari kapaticakken aninda beliriveren isik,adin o olmasi.
Beni cok heycanlandiriyo,o heycani cok seviyorum sadece ilk yazdigi o anda biri kalp atislarimi ölsce...Anormalin üstünde.

Cok sevindim diyor sevgilin olmana....Keske sevinmeseydin üzülseydin dicem ama...sadece gülümsüyorum...ne diyebilirim ki?
Sonra sohbet koyulasiyor,konu ask
Ruh ikizini ariyormus...
Agirligimi korurum ben diyor...keske korumasa...cok iyi biri o.

Bana hoslandigi kizi anlatiyor...ben onun icin biseyler yapmak istiyorum.Elimde olsa kizi bulucam,konusucam.Cikmalarini istiyorum o an,mutlu olsun istiyorum.
Cok tatli ya diyor.
Bilmiyorum kendimi cözemedim daha...basit bi mazosistlik mi bu yaptigim?Yoksa gercekten onun mutlu olmasini bu kadar istiyor muyum.
Tek derdim aslinda
Simdi sev istersen birini.Ama ben sana gelince benimle ol.
Daha ona bunu demedim,ama belki birgün hayalimdeki gece söylerim ona.
Kim bilebilir ki?
Sonra kendi kendime söylemeden duramiyorum..."Yarin icin plan yapma diye"
Ama ben sadece o an icin nefes alip veriyorsam?
Cok tanidik geliyor bu hikaye,ayni kisi farkli mekan baska bir zaman,yillar gecti,ayni tas ayni hamam.
Ben yine gözlerim dolu dolu "O mutluysa ben de mutlu olurum" diyorum
Ama o yine duymuyo ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder