11 Şubat 2011 Cuma

Yalnizlik ömür boyu

Bir film izliyorum.Ve hayatim degismiyor.
Sadece ama sadece hayatimin ne kadar boktan,siradan,monoton oldugunu farkediyorum her seferinde.Nedense bütün filmler mükemmel asktan bahsediyor,öyle birsey yok anasini satim yok iste.Bir kere de yalan söylemeseler,hayal kurdurmasalar.Bir kiz olsa bir cocugu sevse pesinde kossa cocuk onu iplemese.Yada beaber olsalar cocuk kizi en yakin arkadasiyla aldatsa,yada kankam dedigi kizla aldatsa falan...yani biraz GERCEK olsa...Belki bu kadar k9tü hissetmem kendimi her film cikisi,yada her karede evet evet iste tam da bunu ariyorum demesem?

Sevgililer günü yaklassin umurumda degil.Sevgilim olmasin o gün,kimin umrunda?Benim tek derdim o gün olmamasi degil,yada olsa ogün ona ne hediye alacagim da degil...
Sadece...ne bilim ya niye yok yani?birak beyaz atli prensi,kurba bile yok lan!

Bir zamanlar telefonumda bol bol takma isimler vardi,gerizekali,mal,mikrop gibi vs.
Sonra hepsini sildim,biliyorum yenisi olsa yine bi gün onun da öyle bir ismi olucak rehberimde
Ya da sadece "sakin arama"

Bu aralar yine aklimdasin,cok sebepsiz.Hala hayallerimde sen varken baska biriyle biseyler düsünemiyorum.Herkesi senle kiyasliyorum.Olmuyo.


Keske beni mutlu edebilen birini isteyebilsem.Yada istedigim kisi beni mutlu edebilse.

1 yorum:

  1. http://pembemissbone.blogspot.com/2011/02/gulumseyen-bloglar-odul.html
    bende ödülün var.:)

    YanıtlaSil