8 Şubat 2011 Salı

Tanidikca nefret ediyorum

Insan olmayan unutur dedin de. sen peki?sen hangisisin?

Öyle biri ki...konusmasin..sussun..cünkü zaten konusurken bile susan bir insan o...ici dolu farkindayim...bir derdi var..belki de cok büyük...ama o kadar iyi kamufle ediyor ki...Icini bilemiyorum...bu yüzden ondan ne vazgecebiliyorum tamamen...ne de evet seviyorum/hoslaniyorum diyebiliyorum...Yaptigini kestiremiyorum...bisey yazarsiniz ama cevabini bilirsiniz ya...onun cevaplari hep baska...ama cok korkutuyo beni...Sanki kapilsam gitsem firtinasi beni oldugum yerden sökücek cok baska yerlere götürücek yine kendi hayatimi unutucam diye korkuyorum...Zaten ben istesem bile bu olanaksiz..olmaz yani..Onunla olmaz...istemem...isteyemem...Onu adam edecek kiz ben degilim...bunu yillar önce kanitlamisti zaten o...biri bana o senin neyin dese...cevap bulamam...onun cevabi ne olur acaba?

Bos geliyor konustuklari...bos beles...hep iciyor o....dünü hatirliyor mu acaba?
Aynaya bakarmis ictikten sonra,yarin artik icmicem dermis,sonra bosver bugun kafam cok iyi bunu daha sonra düsünürüm der düsünmezmis!
Ve o daha 19 yasinda.
Gelecegin capkin,huysuz,ruhsuz es adayi o....Tabi onu adam edecek kiz cikagelirse,onu bilemem...Diyorum ya o ben degilim diye...Bos beles öylesine cikamam..cikamadim yani..yapamadim ya...bir kac gün "takilmak" icin 1 senemi onun ugruna aglayarak gecirmeyi secmedim.Pisman degilim.
Onun karisisina cikicak kiza tek lafim
"Ben kendim yapamadim bari sen aglat 'onu' "
Ve ben hala
"Bana biri gelecek tekrar yüzüm gülecek" kismina inaniyorum.Gelicek yani...Gelmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder