28 Şubat 2011 Pazartesi

Seni degistiremem ben

Hayatimin %70ini en sevdigim insanlari cok üzen,cok güvendigim ama hep vurgun yedigim insanlardan nefret etmekle geciyor.Etrafimda ne kadar canimdan cok sevdigim insan varsa,hep ask'ta kazik yiyor.Hep üzülen taraf oluyor.

Kabugu kirmak zor,evreni yaniltmak imkansiz.

Denedim,denedim olmuyor.Seni unutmus gibi yaptim,yalanima belki ben bile inanirim diye.
Belki evren,bu kiz onu unuttu der diye.
beklemekten yorulurum,yoluma devam ederim sandim.

Ama tanri oturmus simdi bana kahkahalar atiyor.


Onu sevmeyen bir insani daha ne kadar bekleyebilir insan?Daha ne kadar rüyasinda görebilir?Hayal kurabilir?Vazgectigim anda hissediyormussun gibi tekrar karsima cikiyorsun.

Bu durum böyleyse biliyorum suclusu belki benim,cok sey yapabilirdim.Yapmadim.
Belki de buyüzden senin icin rahat,ben ise bu noktadayim.

Yaptigini fark etmiyorsun bilerek yapmiyorsun.En kötüsü bu.
Cünkü seni degistiremem ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder