6 Şubat 2011 Pazar

Partiniz bok gibiyi diyip gitmektir bize yakisan

Su birkac yildir disari cikarim ederim falan..sanmayinki simdi 18 oldum diye dayilaniyorum.Fakat hic böylesine kendimi bi partide yasli,onlardan olmayan hissetmemistim.

Abi kir kere mekana bir girdim,karsilastigim ilk yüzler daha muhtemelen hazirlikta okuyan bebeler,cünkü tanimiyorum yas ortalamasi 15ti max 16 ve cok igrentcti.

Hayatimda hic abimi ariyip abi lutfen beni hemen gel al burdan demedim.
Daha cok "yarim saat daha hadi lütfen yeaaaaaaaa" demisimdir(hep)
Ama bu neydi abi?Nasil biseydi?

Resmen fiyasko oldu bu dogumgünü olayi...
Yani ben bile kendime artik iyi ki bi dogdun ezgi all iste buda sana hayatin kaderin artik kehanet evren her ne bok varsa onlarin toplasip biriktirdigi sana hazirladigi sürpriz...!
Sen hayal et,heves yap,sonra olmasin.
Sonra bocala,aglama krizlerine gir,somurt,küs herkese
Ardindan yine birseyler olsun hayal et heves et
Veeee ta daradaradaradaaaanaannnn
Mutlu yillar bebisim bak sana hayatinda geciremicegin en igrenc dogumgünü
Niahahahahaah güldügünüzü duyar gibiyimm.
Neyse varya aslinda bundan sonrasi pek de ilgilendirmiyo
18 yasindasin ne hissediyosun diyolar,hani bu yas önemli ya resit falan oluyosun hersey(burda!) legal
tabi türkiyede daha 24üme gelmem gerekiyomus alkol tüketmem icin hahahahahyt!:D
neyse 18 yasindayim ve sonunda takilmicak seyleriin listesini yapabilirim
ama simdi cok üsenirim belki baska bir zamaan:)
neyse yaa gördün müü bak 18 de oldum bi bok da olmad yani ayni tas ayni hamam

adioooosss

Bir de bu arada mustakil evlerde merdiven yerine asansör olsa keske biz üsengecler icin..hic fena olmazdi..birgün zengin olursam kesinlikle asansör yaptiricam.evet hep hayal ederdim yapicam.olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder