9 Şubat 2011 Çarşamba

Mimlenmisim.bakiiim aa valllaa mimlenmisim!:)

Konumuz Hangi Çizgi Film Karakteri Olmak İsterdiniz?
Ve missbone tarafindan mimlenmisim:)
Sirinlerdeki bütün sirinleri cok seviyordum sirinbaba disinda(o yasli diye:P) hepsi olabilirdim hepsi cok saf cok seker seylerdi ya öyle 10yasima kadar falanda birgün iyi bir cocuk olursam onlari görebilcegimi saniyordum:(Gargamel'i bile göremedim yaaa...ben nerde hata yaptim?:(
Simdi düsünüyorumda onlarin hayati güzelmis...hep Gargamelden kacmalarina ramen hep kurtuldular ve hep mutluydulat minik mavi seylerdi iste ya..

4 yorum:

  1. Şirinler unutulmaz :) Mükemmellerdi.

    YanıtlaSil
  2. ben de bu küçük yaratıklar yüzünden çileklerin ağaçta yetiştiğini sanırdım. ama ağaçta yetişen çilekler değilmiş, şirinler çok küçükmüş -.-"

    YanıtlaSil
  3. aaa yalniz degilmisim!:D

    YanıtlaSil