7 Şubat 2011 Pazartesi

Kalmadi ki hic cehenneme yollicak birileri...

Ya bilmiyorum neden ama bu aralar böyle eskilerden biri gelse ona söylicek o kadar cok sey buluyorum ki böyle acayip okkali laflar desem ben rahatlicam karsimdaki yerin dibine giricek böyle...böyle eski bi sevgili bi sevdigim bana böyle zarar veren biri olsa da gelse diyorum..biliyorum fazla psikopatlastim..ama napayim yani?
Orda burda tewitterda kitaplarda her yerde böyle geri gelen sevgiliye "ona son 2 lafim olacak"lardan buluyorum hepsi cok güzel hepsi birbirinden igneliyici ahahaha!

Ama yok yanii...
Bu arada birseyi fark ettim,ben ne zaman birseyden umudu kessem,artik yok taam bitti desem,o sey o anda oluveriyo!Denedim ve calisiyor yani...kendimi psikolojikmen bu yöne ceviriyorum herseyi olursuzluga bakiyorum o olmaz bu olmaz diyorum artik!

Tatile girince bi bosluga düsüyorum böyle bi evden cikmama istegi yan gel yat durumu o kadar keyifli ki "hicbirsey yapmamak" garfield'le bi akrabaligim var üsenmesem belki arastiririm..ama bence üsenmek de bi hayat felsefesiii!!
Son haftalardir hep defterlerin sonlarina buldugum bos kagitlara yazdiklarimi suraya gecirmeliyim belki de..ama ona bile üseniyorum..ama yapicam yapicam bugün o isi de yapicam.
Cok bos beles birsey oldu bu ya:S neyse sonucta buda bi günlük hep bos olmayan seyler yazicak diilim kii yaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder