28 Şubat 2011 Pazartesi

Seni degistiremem ben

Hayatimin %70ini en sevdigim insanlari cok üzen,cok güvendigim ama hep vurgun yedigim insanlardan nefret etmekle geciyor.Etrafimda ne kadar canimdan cok sevdigim insan varsa,hep ask'ta kazik yiyor.Hep üzülen taraf oluyor.

Kabugu kirmak zor,evreni yaniltmak imkansiz.

Denedim,denedim olmuyor.Seni unutmus gibi yaptim,yalanima belki ben bile inanirim diye.
Belki evren,bu kiz onu unuttu der diye.
beklemekten yorulurum,yoluma devam ederim sandim.

Ama tanri oturmus simdi bana kahkahalar atiyor.


Onu sevmeyen bir insani daha ne kadar bekleyebilir insan?Daha ne kadar rüyasinda görebilir?Hayal kurabilir?Vazgectigim anda hissediyormussun gibi tekrar karsima cikiyorsun.

Bu durum böyleyse biliyorum suclusu belki benim,cok sey yapabilirdim.Yapmadim.
Belki de buyüzden senin icin rahat,ben ise bu noktadayim.

Yaptigini fark etmiyorsun bilerek yapmiyorsun.En kötüsü bu.
Cünkü seni degistiremem ben.

25 Şubat 2011 Cuma

Yillar önce,yillar sonra

iyice dengesizlestim.
Her gün ölüp bittigim gercekte benim olsa bile olmicak aylardir görmedigim biri bu.
Seviyor muyum?Bilmem
Özlüyor muyum?Cok sacma ama evet

Olaylar karisik,anlatmasi zor.En iyisi ortasindan baslayalim biz.
Yine bir aksam,olay yeri facebook chat.
Bilgisayari kapaticakken aninda beliriveren isik,adin o olmasi.
Beni cok heycanlandiriyo,o heycani cok seviyorum sadece ilk yazdigi o anda biri kalp atislarimi ölsce...Anormalin üstünde.

Cok sevindim diyor sevgilin olmana....Keske sevinmeseydin üzülseydin dicem ama...sadece gülümsüyorum...ne diyebilirim ki?
Sonra sohbet koyulasiyor,konu ask
Ruh ikizini ariyormus...
Agirligimi korurum ben diyor...keske korumasa...cok iyi biri o.

Bana hoslandigi kizi anlatiyor...ben onun icin biseyler yapmak istiyorum.Elimde olsa kizi bulucam,konusucam.Cikmalarini istiyorum o an,mutlu olsun istiyorum.
Cok tatli ya diyor.
Bilmiyorum kendimi cözemedim daha...basit bi mazosistlik mi bu yaptigim?Yoksa gercekten onun mutlu olmasini bu kadar istiyor muyum.
Tek derdim aslinda
Simdi sev istersen birini.Ama ben sana gelince benimle ol.
Daha ona bunu demedim,ama belki birgün hayalimdeki gece söylerim ona.
Kim bilebilir ki?
Sonra kendi kendime söylemeden duramiyorum..."Yarin icin plan yapma diye"
Ama ben sadece o an icin nefes alip veriyorsam?
Cok tanidik geliyor bu hikaye,ayni kisi farkli mekan baska bir zaman,yillar gecti,ayni tas ayni hamam.
Ben yine gözlerim dolu dolu "O mutluysa ben de mutlu olurum" diyorum
Ama o yine duymuyo ya...

19 Şubat 2011 Cumartesi

Mutluluk,yazin geliyosun.Sonbaharda terkediyorsun.

Eskiden dertlestigim birileri vardi...hep vardi...simdi kimse dinlemiyor,anlatmiyor. Ben de susmak zorunda kaliyorum,kisa cümleler kurup konuyu kapatiyorum. Zaten karsimdakinin bu bile umurunda olmuyor. Benim en sevdigim fotograf kareleri hep yazdan...Bilmiyorum neden ama ben yazin hep cok mutluyum hep cok güzelim.Gibi geliyor.Yazin cok mutsuz bir günümle kisin mutlu bir günüm es deger...Kis benim icin o kadar kötü,yaz ise mükemmel Bir kere bahar gelince bile sadece hava güzel diye mutlu olabiliyorken. Bazen cok yalniz oldugum icin isyan edebiliyorum.Sessizce. Hic beni cok üzen birinin karsisina en cok üzüldügüm zamanda en cirkinligimle en mutsuzlugumla en aglak halimle gecmedim. Yine sessiz üzüldüm.Onlar hic duymadan. Simdi ugruna aglicak biri bile yok,iyi mi kötü mü bak bunu bilemedim. Zaten kime deger versem,birazcik sevsem. Korkup kaciyor. Ya da sadece kaciyor. Keske kis boyu uyuyabilme sansim olsa.Yazin uyansam,hersey yine güzelesse,cicekler acsa,agaclar meyva verse,ve ben yine cilek yemekten biksam. Sicaktan bikmak istiyorum,yine yazligimizda o "igrenc" sikici geceler gelsin istiyorum. Her aksam tek derdim bugün ne giysem,ne yapsam,ne yesem olsa Ve her öglen misir yiyerek güneslensem. Etrafimdaki insanlar hep nese saciyorken,nasil oluyoda ben böyle mutsuz olabiliyorum anlamiyorum. Annem de anlamiyor...O da eski beni cok özlüyormus.Gözlerinden anladim onun da. Uyusam uyansam ve sana gelsem diyorum...?
Söz bu sefer trip yok.

Sana pisliksin de demicem.
Öyle olsan bile.

Ama seni cok sevdigimi hep saklicam.

Kendimden bile.

11 Şubat 2011 Cuma

Yalnizlik ömür boyu

Bir film izliyorum.Ve hayatim degismiyor.
Sadece ama sadece hayatimin ne kadar boktan,siradan,monoton oldugunu farkediyorum her seferinde.Nedense bütün filmler mükemmel asktan bahsediyor,öyle birsey yok anasini satim yok iste.Bir kere de yalan söylemeseler,hayal kurdurmasalar.Bir kiz olsa bir cocugu sevse pesinde kossa cocuk onu iplemese.Yada beaber olsalar cocuk kizi en yakin arkadasiyla aldatsa,yada kankam dedigi kizla aldatsa falan...yani biraz GERCEK olsa...Belki bu kadar k9tü hissetmem kendimi her film cikisi,yada her karede evet evet iste tam da bunu ariyorum demesem?

Sevgililer günü yaklassin umurumda degil.Sevgilim olmasin o gün,kimin umrunda?Benim tek derdim o gün olmamasi degil,yada olsa ogün ona ne hediye alacagim da degil...
Sadece...ne bilim ya niye yok yani?birak beyaz atli prensi,kurba bile yok lan!

Bir zamanlar telefonumda bol bol takma isimler vardi,gerizekali,mal,mikrop gibi vs.
Sonra hepsini sildim,biliyorum yenisi olsa yine bi gün onun da öyle bir ismi olucak rehberimde
Ya da sadece "sakin arama"

Bu aralar yine aklimdasin,cok sebepsiz.Hala hayallerimde sen varken baska biriyle biseyler düsünemiyorum.Herkesi senle kiyasliyorum.Olmuyo.


Keske beni mutlu edebilen birini isteyebilsem.Yada istedigim kisi beni mutlu edebilse.

9 Şubat 2011 Çarşamba

Mimlenmisim.bakiiim aa valllaa mimlenmisim!:)

Konumuz Hangi Çizgi Film Karakteri Olmak İsterdiniz?
Ve missbone tarafindan mimlenmisim:)
Sirinlerdeki bütün sirinleri cok seviyordum sirinbaba disinda(o yasli diye:P) hepsi olabilirdim hepsi cok saf cok seker seylerdi ya öyle 10yasima kadar falanda birgün iyi bir cocuk olursam onlari görebilcegimi saniyordum:(Gargamel'i bile göremedim yaaa...ben nerde hata yaptim?:(
Simdi düsünüyorumda onlarin hayati güzelmis...hep Gargamelden kacmalarina ramen hep kurtuldular ve hep mutluydulat minik mavi seylerdi iste ya..

8 Şubat 2011 Salı

Tanidikca nefret ediyorum

Insan olmayan unutur dedin de. sen peki?sen hangisisin?

Öyle biri ki...konusmasin..sussun..cünkü zaten konusurken bile susan bir insan o...ici dolu farkindayim...bir derdi var..belki de cok büyük...ama o kadar iyi kamufle ediyor ki...Icini bilemiyorum...bu yüzden ondan ne vazgecebiliyorum tamamen...ne de evet seviyorum/hoslaniyorum diyebiliyorum...Yaptigini kestiremiyorum...bisey yazarsiniz ama cevabini bilirsiniz ya...onun cevaplari hep baska...ama cok korkutuyo beni...Sanki kapilsam gitsem firtinasi beni oldugum yerden sökücek cok baska yerlere götürücek yine kendi hayatimi unutucam diye korkuyorum...Zaten ben istesem bile bu olanaksiz..olmaz yani..Onunla olmaz...istemem...isteyemem...Onu adam edecek kiz ben degilim...bunu yillar önce kanitlamisti zaten o...biri bana o senin neyin dese...cevap bulamam...onun cevabi ne olur acaba?

Bos geliyor konustuklari...bos beles...hep iciyor o....dünü hatirliyor mu acaba?
Aynaya bakarmis ictikten sonra,yarin artik icmicem dermis,sonra bosver bugun kafam cok iyi bunu daha sonra düsünürüm der düsünmezmis!
Ve o daha 19 yasinda.
Gelecegin capkin,huysuz,ruhsuz es adayi o....Tabi onu adam edecek kiz cikagelirse,onu bilemem...Diyorum ya o ben degilim diye...Bos beles öylesine cikamam..cikamadim yani..yapamadim ya...bir kac gün "takilmak" icin 1 senemi onun ugruna aglayarak gecirmeyi secmedim.Pisman degilim.
Onun karisisina cikicak kiza tek lafim
"Ben kendim yapamadim bari sen aglat 'onu' "
Ve ben hala
"Bana biri gelecek tekrar yüzüm gülecek" kismina inaniyorum.Gelicek yani...Gelmeli.

7 Şubat 2011 Pazartesi

Takinti

Ya hani birisini sevmezsin ama takarsin ya hani illa senin olmali illa sana bakmali seni sevmeli sen hep onu kenarda tutmalisin, aci cektirmelisin falan...böyle insanlarda seytan tüyü bir degil bindir.Ceker seni kendine anlayamazsin ne olup ne bitiyor...bir bakmissin icine girmis,islemis...yapicak birseyde kalmaz...Böyle birsey icin sadece parmaginin parmagina degmesi bile yetiyo...o anda sanki simsekler cakiyor havai fisekler patliyor sehirdeki bütün evlerin elektrigi kesiliyor...enerjiniz heryerin enerjisini söküp aliyor...dedigim gibi saniyelik seyler bunlar saatler, günler, geceler, haftalar, aylar gecmesine gerekmiyor...bir göz bir bakis belki de herseyi anlatmaya yeter.. ha ne dersin?
O kiside öyle bir cekim gücü vardir ki onun oldugu alana ayak bastiginda hissedersin bunu...ama ne hikmetse bir tek seni ceker...arkadaslarina sorsan,o serseri aslinda cok da yakisikli degil,ama biraz cekici...Onlar icin biraz cekiciyken sen düslerinde coktan onun kollarinda buluyorsun bile kendini bir deniz kiyisi eger yazsa...yada ne bileyim karli bi aksam üstü sadece ikiniz bir koltukta... birbirinize sarilarak isinirken...Ben hep hayalimde yasadim böyle seyleri...Karsimdakiler hep bos gözlerle bakti sanirim...ortada bir his varsa o benimdir...
Nerde kalmistik?Düslerim...Evet onlar pek bir hayalperest ne senaryolar kurarlar, kafamda neler olup biter, ben de biterim.Öyle biridir ki sesi bile ceker kendine...sarilmasi siradan olsa bile, sana özel gelir elini avuclarina almasi sadece sana özel gelir...Özel mözel degil aslinda...O sadece isini iyi biliyor.

Kalmadi ki hic cehenneme yollicak birileri...

Ya bilmiyorum neden ama bu aralar böyle eskilerden biri gelse ona söylicek o kadar cok sey buluyorum ki böyle acayip okkali laflar desem ben rahatlicam karsimdaki yerin dibine giricek böyle...böyle eski bi sevgili bi sevdigim bana böyle zarar veren biri olsa da gelse diyorum..biliyorum fazla psikopatlastim..ama napayim yani?
Orda burda tewitterda kitaplarda her yerde böyle geri gelen sevgiliye "ona son 2 lafim olacak"lardan buluyorum hepsi cok güzel hepsi birbirinden igneliyici ahahaha!

Ama yok yanii...
Bu arada birseyi fark ettim,ben ne zaman birseyden umudu kessem,artik yok taam bitti desem,o sey o anda oluveriyo!Denedim ve calisiyor yani...kendimi psikolojikmen bu yöne ceviriyorum herseyi olursuzluga bakiyorum o olmaz bu olmaz diyorum artik!

Tatile girince bi bosluga düsüyorum böyle bi evden cikmama istegi yan gel yat durumu o kadar keyifli ki "hicbirsey yapmamak" garfield'le bi akrabaligim var üsenmesem belki arastiririm..ama bence üsenmek de bi hayat felsefesiii!!
Son haftalardir hep defterlerin sonlarina buldugum bos kagitlara yazdiklarimi suraya gecirmeliyim belki de..ama ona bile üseniyorum..ama yapicam yapicam bugün o isi de yapicam.
Cok bos beles birsey oldu bu ya:S neyse sonucta buda bi günlük hep bos olmayan seyler yazicak diilim kii yaaa

6 Şubat 2011 Pazar

Partiniz bok gibiyi diyip gitmektir bize yakisan

Su birkac yildir disari cikarim ederim falan..sanmayinki simdi 18 oldum diye dayilaniyorum.Fakat hic böylesine kendimi bi partide yasli,onlardan olmayan hissetmemistim.

Abi kir kere mekana bir girdim,karsilastigim ilk yüzler daha muhtemelen hazirlikta okuyan bebeler,cünkü tanimiyorum yas ortalamasi 15ti max 16 ve cok igrentcti.

Hayatimda hic abimi ariyip abi lutfen beni hemen gel al burdan demedim.
Daha cok "yarim saat daha hadi lütfen yeaaaaaaaa" demisimdir(hep)
Ama bu neydi abi?Nasil biseydi?

Resmen fiyasko oldu bu dogumgünü olayi...
Yani ben bile kendime artik iyi ki bi dogdun ezgi all iste buda sana hayatin kaderin artik kehanet evren her ne bok varsa onlarin toplasip biriktirdigi sana hazirladigi sürpriz...!
Sen hayal et,heves yap,sonra olmasin.
Sonra bocala,aglama krizlerine gir,somurt,küs herkese
Ardindan yine birseyler olsun hayal et heves et
Veeee ta daradaradaradaaaanaannnn
Mutlu yillar bebisim bak sana hayatinda geciremicegin en igrenc dogumgünü
Niahahahahaah güldügünüzü duyar gibiyimm.
Neyse varya aslinda bundan sonrasi pek de ilgilendirmiyo
18 yasindasin ne hissediyosun diyolar,hani bu yas önemli ya resit falan oluyosun hersey(burda!) legal
tabi türkiyede daha 24üme gelmem gerekiyomus alkol tüketmem icin hahahahahyt!:D
neyse 18 yasindayim ve sonunda takilmicak seyleriin listesini yapabilirim
ama simdi cok üsenirim belki baska bir zamaan:)
neyse yaa gördün müü bak 18 de oldum bi bok da olmad yani ayni tas ayni hamam

adioooosss

Bir de bu arada mustakil evlerde merdiven yerine asansör olsa keske biz üsengecler icin..hic fena olmazdi..birgün zengin olursam kesinlikle asansör yaptiricam.evet hep hayal ederdim yapicam.olacak.

5 Şubat 2011 Cumartesi

Dogum günümmüss

18sene önce bu zamanlar annene cektirmedigin aci kalmiyormus sevgili kücük kiz.
Cektirdigin aci yetmezmis gibi bir de dogudugunda ölüm tehlikesi atlatmissin daha yeni dogmusken..hastaneyi o kadar cok sevmissin ki 40 gün ordan cikmamissin.Anneni daha o zamanlar cok üzmüssün yormussun,hergün sana süt vermek icin sabah aksam hastaneye gelmis,doktorlara aglamis bu kizin hali ne olucak demis.Bunlar yetmemis tip okuyan dayin butun bölümü hastaneye tasimis herkes sana kan vermek icin test yaptirmis,olmamis.Radyodan anons etmisler kücük kiza acil kan gerekiyor diye,bir amca gelmis sana bol bol kan vermis ve sen ölüm tehlikeni atlatmissin minik.
Bu senin ilk "zipir"liginmis ama tabiki de son olmamis.
Sen 1 yasindayken baban yurt disina cikmis is icin,yerlesmis oraya is kurmus,sene 3 kez ziyaretine gelmis,babaci bir kiz olmus cikmissin.
Telefonun redial tusunu ögrenmissin her sabah annen uyurken gizlice o tusa tiklar karsi telefondan kim cikicak merakiyla beklermissin,bir gün alt komsunuz fahriye hanimin kizi bir gün baban cikarmis sen 2bucuk yasindaki minik kafanla senaryolar uydururmussun
"annem beni evde yalniz birakti korkuyorum tekim" diye,apartmani ayaga kaldirirmissin.
Daha bebekken annenle uyurken annen uyandiginda yaninda bulamamis seni,yatagin altindan cikmissin,böylede anormal biseymissin iste...
4-5 yaslarinda salincakta ayakta sallanirken betona ucmussun bütün yüzün parcalanmis annen sana her gün bikmadan usanmadan bepantenle bakitom sürmüs yüzüne,sen aglarken fotografini cekmis senin ne kadar cirkin bir kiz oldugunu böyle agladigini cocuklarina göstericem diyince,sen gülümsemeye calismissin,maymuna benzemissin.
Ama tatliymissin,simsiyah teninle uzun düz saclarin zeytin gözlerin gazinodaki abilerden hep bi gazoz almayi basarirmis.
Bir gün elektrikler kesilmis sen o gün turuncu giymissin annen seni aramis bulamamis birden turuncu bisey belirirvermis,o senmissin.
Annenin sigaralarini 4 parca yapar camdan atarmissin
Abinin arkadaslarina isimleriyle hitap eder Güral'a asikmissin
Annen cama demir taktirdigi icin oraya oturur gelen gecene laf atarmissin
Teyzen sana sincabim dermis,hala diyormus
Anaokulunda berkle sevgiliymissin sarisin mavi gözlü biseymis daha o zamanlar bu kiz agzinin tadini biliyor diyomus seninkiler.
Daha anlatsan uzarmis ama insanlari sikmak istemiyormussun.
Kendine dogum gunu yazisi yazacak kadar da komik bi kizmissin iste.