1 Ocak 2011 Cumartesi

yalnızlık çok fena

Bazen bi insana gereğinden fazla güvenirsin ya hani...gram güvenmemen gerekirken sen güvenirsin umut bağlarsın ona...onun için yatıp kalkarsın günleri sayarsın sonra o gün gelir...gün gelir ama o gelmez...seni aramaz sormaz napıyosun nasılsın umursamaz...sen bunların hepsini bile bile kendini kandıra kandıra geldiğin yolu geri tepersin..olan sana olur..sonra onun çok içmiş bır halıyle karşılaşırsın yine sana 'gelseydin' 'yapsaydın' lı cümleler kurar sinirlenırsın...gelseydim sever miydin beni istedğim gibi?
Bir sevgili istersinde hayalindekiyle etrafındakiler tutmaz...sen sadık sevgili isterken çevren piç dolar...
O kadar acizim ki..sevgiye o kadar muhtaç kalmışım ki...en son biri bana ne zaman seni seviyorum dedi?
Bak günler geçiyor aylar yıllar...
Nerdesin beyaz atlı prens?ve onun benzerleri?
Delirmeme ramak kalmış uçakta gördüğüm çocuğa umut bağladım onu tekrar gorurum belki tanışırız diye...

Bunlar senin suçun değil..ama benim de değil...gerçekten bazen bana büyü falan yapıldığını düşünüyorum..etrafımdaki butun guzeller çirkinler onları seven birini bulmuşken ben neden bu kadar yalnızım?
Yeniyıla bile yalnız giren biriyim ben bu yıldan da bı medet ummuyorum diğerleri gibi boktan beter geçer...ben yeniyıla depil o bana giriceği için...kutlu yada mutlu yada aşk dolu olmicak sevgili arkadaşlarım bırakın o yalan dolu mesajları.
tamam öptüm bay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder