28 Ocak 2011 Cuma

mektubun varmisss

Sevgili prens,

Gelmene cok az kaldi,sabirla bekliyorum seni..o kadar kesinlesti ki yakinda gelisin fallarda rüyalarda cikar oldun..kimse senin nasil biri oldugunu söyleyemiyo..belki biliyorlar ama söylemiyorlar..O gelince onu görüceksin o gelmeden gelicegini hissedeceksin görüs alanina girdiginde zaten bi dürtü senin ona bakmani saglayacak,merak etme o da seni bekliyorlar diyorlar.Yillardir seni bekliyorum sabirla ve artik cok az kaldi seni bekledigim yillarin yarisi kadar belki de ceyregi..seni beklemeye ne zaman basladim bilmiyorum..Bir kac kurba oldu tabi..ama kurbalardi..prense dönüsmiceklerini bildigim icin öpmedim.Sen gelene kadar belki daha cok hata yaparim belki yine zamani bosa harcarim bos insanlar icin..ama sonunda geliceksin biliyorum.Sen gelene kadar belki cok hata yapicaksin,baska kizlar onlarin prensi oldugunu düsünücükler..Önemsiz.Cünkü sen benim prensimsin..Benim hayatimdan baskalarinin prensleri gelip gectigi gibi sende onlarin hayatlarindan cikicaksin..Belki suan cok kötüsün tek bir kizin degil cok kizin prensisin.Biliyorum.Degisiceksin.Sen bana gelene kadar benim istedigim gibi bir prens olucaksin.Sonuna kadar,ölene kadar benim prensim kalicaksin..hatta daha ötesi de var...
Sen belki benim dogdugum sene belki daha önce dogdun,ilk adimlarini attin,anne dedin baba dedin,konusmaya basladin,yürüdün,okula basladin,okumayi söktün,toplama cikarma yaptin sonra daha da byüdün daha cok...Sen suan nerdesin bilmiyorum ama bir gün benimle karsilasicagini bilmiyorsun,belki de hissediyorsun.
Ben seni bekliyorum.

Not: en sevdigim tatli profiterol.Gelirken getirirsin.
Cok yakinda görüsmek üzere:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder