31 Ocak 2011 Pazartesi

hayat,al gotune girsin mutlu ol

Hani böyle biseyi cok istersiniz ama ulasamazsiniz ya hani ulasabilceginizi sanar ona uzanmisken onun hayal oldugu rüya oldugu belli olur.uzansan dokunucaksin sanki ama uzandigin an "paff" yok olur.onun gibi birsey iste...birseyi ne kadar cok istersem o kadar kötü hüsrana ugruyorum ben mi sanssizligi cagriyorum yoksa o benim pesimi hic mi birakmiyo daha cözebilmis degilim.tek anladigim artik istedigim seyleri evrene bagirmamak olucak.icimde bastiricam.
cumartesi gunu dogum gunum ve ben kaderin picligine serefsizligine daha dogrusu bana söz verip gerceklestirmiyen adi serefsizlere inat
kendimi cezalandiriyorum aslinda ama
mum da uflemicem kutlamicam da hatta saat 8 de yaticam amk
cuma gunu kimsenin telefonunu acmicam mesajlara cevap vermicem
hayat benim ebemi sikiyo ama ben yine kendimi cezalandiricam
sanki hayatin da cok ta biyerindeymis gibi
18ime gelmisim becerebildigim tek KAYBETMEK

1 yorum: