4 Aralık 2010 Cumartesi

Ask mi?Sans mi?Ayyy taze bittii canim yaa

Ask sans isi bence,sansin yoksa askin da yok.Zaten bir sey iyi gitti mi hersey iyi gidiyor,birsey kötüye giderse hersey kötü.Sansin varsa sinavda sorular calistigin yerden cikar tesadüfen gittigin bir yerde bir cocuktan hoslanirsin flörtlesirsiniz paran olur gider sezonsonunu beklemeden gönlünce alisveris yaparsin spora gidersin cok yersin kilo almazsin falan.
Mesela bunun böyle oldugunu bir tek ben düsünmüyorum,fransizca ogretmenim de buna katiliyor.Bazen bir sinava hazirlanirken herseyi bilmen gerekmiyor ve yetmiyor,eger sansliysan hersey oluyor.Ben sevsem bile sevilemem istesem yapamam calisirim kazanamam.Keske 6.hislerim güclü olmasaydi adece birazcik sansli olsaydim hayat konusunda.Cevremde herkes dört ayak üzerine düserken ben illa ki bir bacagimi kirarim kasimi gözümü yararim kolumu incitirim herseyden en fazla yarayla agriyla siziyl ben cikarim.
Sanirim git gide daha da nasirlasiyor kalbim,daha az yaralaniyor daha az inciliyor.
Nede olsa insan bagisiklik kazaniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder