13 Kasım 2010 Cumartesi

Seni hep beklicem.Bu ne kadar sürer bilmiyorum.

ilk bunu http://fizy.com/#s/1ajf3n sonra da sunu http://fizy.com/#s/1m7uah dinliyin bunu okurken.


Cok mu yanlis kisiyle karsilastim ki acaba?Cok mu kirildim,üzüldüm,inancimi yitirdim,Hep eksildim.Onlar benden hep bir seyler alip cogaldilar,ben eksildim.Eksilerdeyim.
Sende mi onlardan olucaksin yarin bir gün karsima cikicak olan asik oldugumu sandiricak ama beni digerleri gibi ortada birakip gidicek olan.Seni de dogru sanicam,belki iyi hissetiriceksin,fazlasiyla iyi.Mesela hic üzmiceksin.Olabilir...Ya da hep beni sevdigini söyleyip baskalarini düsünüceksin.Gecmisinin defterlerini kapatmadan gelme.Ben hep baskalarinin gecmisleriyle bogustum...onlarla kabuslar gördüm,yaristim,olmadi.Hepsinde pes etmek zorunda kaldim.Bazen onlar beni suclu gösterse bile...Inan hep magdur olan ben oldum...Herkese bir satir yazmisligim vardir...Hepsini saklarim...Bazen ruhsuz duygusuz anlarim olur okurum gülerim...aglayak yazdiklarima...Bazi kagitlar cok incedir,cünkü cok islanmislardir...Bir cekmecem var ve evet o cekmece benim gecmisim cocuk.O cekmecem de herkes var...Hem saklarim hem göz önündelerdir...Sacimi kivircik hic sevmem cocuk,ama en cok sacimi kivircikken sevenleri dogal bulurum...beni ben gibi sevenleri daha cok severim bir baska severim...Ben herseyi hatirlarim cocuk...inan ki seni gorucegim ani hic unutmam...Ben cekmecemde tuvalet kagitlari biriktiririm selpagim kalmazsa burnumu onlarla silerim böyle zamanlarda...Cok üzüldügümde feridun duzagac dinlerim...seninle bulusucagim gunu hayal ederim,ani hayal ederim,hersey mükemmel olsun isterim.Hep bocalarim ben mesela..Kendimi kaybetmisligim olmustur bazen geri kazanirim kendimi...Cocuk...o kadar doldum ki...seni tanimiyorum...ama bir gün tanisicagamizi biliyorum...cocuk ben seni cok özlüyorum...gel ve bana herseyi unuttur istiyorum.Cocuk ben gecmisimi unuttum gel ve hersey bitsin.Iskence bitsin.Mutsuzluk gitsin ve birdaha geri gelmesin.Cocuk ben hep hayatinda yer almadigim kisileri sevdim.Senin hayatinda yer aliyim olur mu?

Biliyorum bir gün geliceksin,ben yine aglicam,bu kez mutluluktan.Ve bu satirlari ben sana okicam yine aglayarak,ama yine mutluluktan.Seni buldugum icin mutlu olucam.Sarilicaksin bana ben herseyi unutucam zaman durucak dünya dönmicek o an öyle durucak ve kalicak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder