27 Kasım 2010 Cumartesi

Kar mi?oda ne?

Günaydinn millettt!
Bugün gayet guzel uykumu almis bi sekilde uyanmistim ki banyonun caminda bi beyazlik gördüm...Olasilik vermiyordum kii evet o irenc sey o pis lanet kar yagmisti!Hemde öyle az da degill bi 10 cm var suan disarda!Herkes cok sevinmis de ben kari pek sevmiyorum...helede hayatimin köpegi artik benle diilken..cünkü o kara tapardi..neyse...
Bugün eger birazdan popomu kaldirip hazirlanmaya baslarsammm bilet almaya gidiyoruuumm:)
Hala annemlerin ne kadar verceklerini bilmiyor olsamda...Ben aslinda giderken herkesin bana harcama parasi vermesini umuyorumm:P.Olmadi simit falan yerim ya disarda maksat istanbulun havasi falaaannn!:D Adanaya falan da gidersem oh oh degmeyin keyfime...Neyse bu yolculugu haketmek icin yine cok calismaya basladim..mesela bileti aldiktan sonra eve gelip fransizca ezber yapicam hahahah.Bugün bu karli gün belki benim mutlu bi günüm olucakkk bilemiyoruuum.
Bide yaz icin londraya bilet bakicammmm heyyyooooo yazin cae'yi yapip istanbulda rockn coke da keyfime bakicam valla...
Evet disari soguk kar yagmis falan...ben yaz icin planlarimi yapmis bulunmaktayim...
Bir de bizim bulasik makinesi bozuk bebisler ve annem 3 gundur durmaksizin butun bulasiklari bana yikatiyor...ben de 2 ay sonra olucak dogum gunume simdiden hediyemi istedim vallaaa..bulasik makinesi istiyorum ahahah :D
Neyse sirf mutluluguumu paylasmak icin geldim yazdim simdi gidiyoruuuumm
Herkes cok güzel cok mutlu cok tatli bugün benim iciin<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder