27 Kasım 2010 Cumartesi

Kac yüzün var hala anlamis degilim

bi süzgec olsa mesela ben yeni bi sayfa actigimda gereksiz insanlar serefsizler falan o süzgecten öteye gecemese süzgecte takilanlari cöpe atsak (ama posete yazik) ve onlar bidaha asla hayatimiza giremese.Istedigimiz kisileri o sayfaya koysak falan ne güzel olurdu ama imkansiz dimi?Cidden anlamiyorum...bazi insanlar var ve bence sadece kendilerini düsünüyorlar...defalarca gitmesini istiyorsunuz gitmiyor,ve iyi bisey degil bu...gitmesini istediginiz biri zaten gitmeli kalmamali.Herseye haksizlik oluyo bu yasanilanlara saygisizlik oluyo basta.Zaten hem sinir ediyor her gelisi hem hala bu kadar yüzsüz olabildigine sasiriyor insan.Ben cok kez üzüldüm bir takim insanlar icin,agladim yas tuttum kimseyle konusmadim aynaya bile bakmadim.Ama ben onlari hic bi evrede rahatsiz etmedim ya...onlarin sesi icin kelimeleri sözcükleri icin geberirken sustum ben onlara ben belli etmedim.Illa ki gerizekali benim iyiligimi düsünen ama iyice bok eden arkadaslarim olmadi mi oldu!Hatta dogumgünümü böylelikle mahveden bile oldu...hadi onlar iyi niyetlerinden bunu yaptilar diyelim...hicbiri kasitli degildi hicbirini ben yollamadim...Peki ya onlarin bu yaptiklari ne?Bu yaptiklari seyin adi ne?
Sifatsizsin.Hayatimda hic etmedigim kadar küfür ettim yapmadigim seyleri yaptim,tamam dedim artik rahatim.Bunca olan bitenin üstüne hala biseyler yazmaya nasil yüzü olabilir bi insanin?Nasil bir yüzsüzlüktür bu?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder