2 Kasım 2010 Salı

gitmek yada gitmemek iste tüm sorun bu.

Dün bi film izledim,ve imkansiz olan birseyi gerceklestirmislerdi,uzaktan iliskiyi yürütmeyi.Öncelikle 6 hafta ful beraber olup sonra ayri bi saat diliminde bu aski 1 sene kadar bir sekilde yürütüp karar verip severek ayrildilar,6ay sonra cocugun bi sekilde isi kizin oldugu sehrin yanindaki sehre tasindi gibi birsey iste is degistirdi falan fistan bunlar yeniden cikmaya basladilar,hala aralarinda 1 saat ucak mesafesi vardi ve film mutlu sonla bitti.Ben bu film bitince sorgulamaya basladim kendimi...ben hep bana sen uzaksin diyen insanlari sevdim,hos kimi sevsem bunu söylerdi...ama hepsi bir baska söyledi en kötüsüde ben söylettim,birine biz neyiz diye dank diye sordum digerine biz simdi cikiyo muyuz falan dedim...hepside ezberlemis sanki onceden kararlastirmislar hep ayni sözler abicim...degisiklik istiyor insan...virgülünden noktasina kadar ayni olunca ister istemez sikiliyo insan...misal uzun zamandir kimseyle cikma durumum olmadi kimse benden hoslanmadi vs... Simdi benim istanbula gitme gibi bi sansim var ya araligin sonunda..ben kararsiz kaldim gidip gitmemekle..cünkü bariz onun icin gidicem ve sanki hic gorusemicez gibime geliyo...oysa ki ben onun icin gidiyorum ya onu göremezsem?Ben artik kimseyi sorgulamicam,ne icin demicem,yarini sormicam,kisacasi ani yasamak istiyorum ama bu sefer dolu dolu..korkmadan...yarin beni birakacigini bilerek ama takmadan... ne yazikki yapim cok fena buna izin vermezse bile ben denemek istiyorum..onunla bos bos konusmak istiyorum ama aramizdaki seyi konusmak istemiyorum doyasiya sarilim istiyorum bunun nedenini aciklamadan...ben onu sessiz sevsem,o buna izin verse,ben 10 gün mutlu olsam?sonra o yine aldirmaz hallerine takinsa ben mahvolsam.

2 yorum:

  1. bence de artık sorma. sorunca zaten ilişki olmuyor.. kendi kendine başlayıp giden ilişki oluyor:) bırak onlar adını koymaya çalışsın su:)

    YanıtlaSil
  2. bu sefer sormamaya sogulamamaya kararliyim evet,ama zaten böyle birseyi sorucak kisi yok.gitmis zaten coktan.:(

    YanıtlaSil