20 Kasım 2010 Cumartesi

Gecmisten kalan "iz"ler ( I )

Bu gece biraz eskiye gidicez...ama "biraz" 2 sene öncesi gibi...
Ben bi cocuk sevmistim...ama yani gercekten belki de gercekten asik oldugum kisi bile diyebilirim...suan aklima geldikce keske asik olma sansimi baskalarinda kullansaydim demiyor degilim...ama ne yazikki olmusla ölmüse cagre yok.Gelelim bu sevgili arkadasa ona "ck" diyelim kisaca.
Aslinda hikayenin basi cok komik..tamam basliyorum o zaman efeniiimm :D benim liseye gectigim dönemin yazi yazlikta cok bostaydim ben kimse yoktu öyle aval aval erkekleri süzerdim hangisi olsa laan diye diye bütün yazi böyle boca etmistim hatta sonra o zamanlardaki cok yakin arkadasim urfali kibariye bizim bu yan komsu "ck" fena degil heaaa acaba onu kendime ayarlayip kivircikkazma'yi kiskandirsam mi derken hani lan o da kim diyordum kiii "disiinnnngggkk" sesi olur ya filmlerde kafaya vuruldugunda ha onu ben orda hissettim cocugun gozlerini gorunce.Aman tanrim o göz degil onun gözü gözse benimkisi ne lan bu insansa ben neyim?diye sorarken bu havali adimlariyla bize hafif karizmatik bi gulus atip 2 korumasi(kanka) ile yanimizdan esti gectiii.Ahanda buldum dedim taaamm bu benim olacak urfali kibariye sana baska birini buluruz cicim ben buna asik olurum lan ugruna kul köle olurum moduna girmistim bile.Ne yazikkiii bu olay yazin sonunda olmustu:( ben bu cocuga nasil yaklasirim diye düsünürken dedim bunu taniyan illaki vardir sekizyüz bilmem kac tanelik dairelik site taamda tanirrlarr yeaa yasit nasilsa oluuum diyerekten buldum da bi kac tanidik,bi kiz vardi iste ben tanistiririm dedi timam bebisim cok saol yea dedim demesinede cocuk yazliktan gitmis sezonu kapatmislar:(böhühühühüh zaten bikac gun sonrada ben gittim derken o öyle kaldi yani...ben arada facede adini yaziyorum cok spastik bi ada sahip oldugu icin en az 20 sonuc cikiyor ama o yok!Gel zaman git zaman ben o kizla hala gorusuyorum msn'de bu dediki bende ck'nin fotosu var allahiiim sana geliyoruaaaaammm dedi ve hemen fotoyu istedim,ilk bi yarim saat ful ekran yapip fona cok damar bi muzik koydum izliyorum felan sonra sirasiyla arka plan falan yaptim sonra bi arkadasa gosteriyorum bak enisten diye :D ne kadar malim ha..cocuk tanimiyor etmiyor ben coktan planlari yapmisim.LAn oglum cocugu taniyan biri cikmaz mi :O bu ck degil mi yeaa fotosu ne ario sende dedi itogluit ben kivirmaya calisip beceremedim cocugu engelledim felan ama ne care:( 10 dk gecmeden ck beni msnine ekledi...Ben hic böyle hayal etmemistim yahu:( ben onunla yazlikta yuzyuze taniscaktim falan ayrica fotosu nario ne dicem ben?diyerekten o orda biraz durdu...sonra bi cesaret kabul ettim!Fotosunu kizdan aldiigimi soyledim ama sebep cok baska,"ya bi kiz var suan adini vermiyim ama senden cok hoslaniyor ayni yazliktaymisiz haberim bile yok seni anlatti bende bir arastirdim iste ondan fotoyu istedim falan kiza gosteriyodum ki " gibisinden...sonra kiz bosverildi zaten:P ilk kacli oldugunu söyledim heaaa kiz zaten 95liymis yeaaa evet evet cok kücük:P gibisinden attim.Biz cocukla muhabbeti ilerlettik flörtlesiyoruz falan 2 hafta kalmis yazliga gitmeme ama mukemmel yani hersey tmm diyorum olacak bu is!
Ve geliyoruz iste 2 sene onceki yaza...ben gidiyorum bu yok!:D ama numarasi var tabi msj atiyorum hemen nerdesin diye bu halamin yazligindayim diyor hii falan derrkeen 2 gun sonra damliyo yanima yavrum benim yürümüs ordan bizim siteye(ben hergun gidip geliyorum o yolu bisey degil alt tarafi 4km falan sahilyolu) neyse iste hatta olay söyle gelisiyor.Ben arkadaslarla okey oynuyorum benim hattm yok hala ondan bundan mesajlasioruz:D yanimdaki arkadasa msj geliyor ondan ezgi yanindaysa soylermisin ben onu c blogun altinda bekliyorum DAAAANKKK ben nasil heycan yapiyorum ama......gidiyorum yari yoldan donuyorum falan sonra yolda küs oldugum eski kankilerimle karsilasiyorum,ilk barisiyoruz sonra gaz veriorlar gidiyoruz olmuyo dönüyorum arkadasla gidiyoruz falan:D ama o gece guzeldi yani.Diger gece "meet me halfwayy" durumu olarak ortak bi yerde bulusuyoruz bide bunun sülügü var arkadasi hep onla geliyor bi basbasa kalamiyoruz anasini satim cok sinir oluyorum bide cok konusuyo o sülük ayyhh daraliyorum ben...fotnuzu cekim diyo ben icimden heh bi ise yara aklinla da bin yasa diyorum bu öküz ck sonunda sariliyor falan zaten ilk ve sondu o o yakinlasma yani.Bunun yanagi yanima degdi omzu omzumun yanindaydi kolu omzumun ustundeydi nefesini hissedebiliyordum.hersey cok guzeldi ve o fotograf kayboldu oglum ya.Harika bi geceydi ben cok mutluydum umutluydum.Ck'ler sonunda geldiler yazliga biz daha az gorusur olduk ayni yazlikta haha cok ironik ama bi 3 defa daha gorustuk benim her cok sevdigim erkek ayyasin önde gideni...bu her gece iskelede icerdi.Ben sonra dayanamadim buna msj attim konusmak istiyorum seninle diye geldi beyfendi yine iskeledeydi.Biz kizlarda toplanmistik onceden gaz verdiler.Ben de kizlar sizin yaniniza ya aglayarak donucem ya da mutluluktan ucarak gelicem dedim.Döndügümde agliyodum.

21 yorum:

  1. kim oldugumu bilsen tesekkür falan etmezdin.

    YanıtlaSil
  2. daha önce yaptıklarını.

    YanıtlaSil
  3. ben neymisim ya.kimsin ?

    YanıtlaSil
  4. yazı güzelmiş.. hoşçakal.

    YanıtlaSil
  5. benim bir yazıyı beğenmem icin bana yazılmış olması gerekmez. her bloga girer istediğim her yazıyı beğenirim. sen altına birşey yazmaz geçersin...

    YanıtlaSil
  6. bana mersinde asılan sendin tam bende isterken başkalarıma gittin şimdide artislik yapıyosun. ben hiçbirey yapmadım herşeyin usclusu sensin. İstediğin gibi yap havanı!

    YanıtlaSil
  7. sevgili adsiz,sorunun neyse mail at.dok icini belli ki baya icinde biriktirdiklerin var,soyle de rahatla gaz yapmasin.

    YanıtlaSil
  8. burdan sorcam sadece. Mersine ne zaman gelceksin ? geldğinde yüzüne söylicem mail olarak değil!

    YanıtlaSil
  9. ama benim sana sorucaklarim var istersen formdan yaz bak yayinlamam yada mail at isimsiz bi sekilde ama merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. hala kim oldugunu merak ediyorum

    YanıtlaSil
  11. her normal insan gibi bende bana laflar atan birini merak ediyorum.Helede beni tanıdığını ona asıldığımı vs idda ediyorsa...bilmem anlatabildim mi

    YanıtlaSil
  12. aradan bi sene gecti hala kimsin bulaamadim ya yaziklar olsun bunca senelik ajanligima!:(

    YanıtlaSil