30 Ekim 2010 Cumartesi

Senin bana döndügün günü kil dönmesi günü ilan edicem

Ona yazmak istersin de icinden gelmez hani,ne diyecegini bilemezsin,o yazsin istersin.Öyle bi durumdayim.Benden hoslanmiyordur bile,ve aslinda ben bu yüzden takigim."Gidenlerin ardindan hep aglanir mi derler?" ben hep giden oldum,ucaga binen oldum,otobuse binip giden defolan oldum,ama aglayan da ben oldum.Benim tek sorunum aslinda bir zamanlar olup, suan olmamam onun icin.Hersey kolay.Kimbilir kimin icin yaziyor o durumlari kimbilir kimlerle konusuyor...kim bilir?Ben bilemem..."Senin ardindan kalan o güzel sözler" Keske biri ciksa karsima ve cok sevsem,o kadar cok sevsem ki aci ceksem onun icin.Onun icin aci ceksem ki önceden kimler icin aci cektigimi unutsam.O kisi icin güzel sözler söylesem kalbimi kirsa cani sagolsun desem,ama kalbimi kiracagina oda beni sevse ve mutlu olsam.Biliyorum en cok bekledigimiz sey gelmez,ama ben mutluluk istiyorum artik,vurgunlar,hüzünler degil.Asik olmak istiyorum sevdigimi sandigim insandan uzak durmak istiyorum(zaten uzagim,ama mecazi anlamda) öyle yani...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder