31 Ekim 2010 Pazar

20.10.2010 bir not

Benim icin gelenler hep cok cabuk gittiler.Ya hic gelmeseydiniz daha iyiydi...Umutlanmazdim...sevinmezdim.."senin icin geldim"ler canimi yakiyo benim.Mesela ben büyüdüm,bu yüzden üzüntüm disa vurmuyor,üzüldügümü ben bile hissetmiyorum neredeyse..O kadar güzel saklamayi ögrenmisim..anla.Mesela hani sana biraz soguk davraniyordum ya..kaptirmamak icindi ama olmamis demek aradan 2 ay gecmesine ragmen ben hala bunlari düsünüyorsam bu ise hisler karismis demek...Ne olucak peki dersen hic bir fikrim yok..cünkü senden bir adim yok.Olmazda zaten,benim bu askta sansim yok...Biz ayni gün ayni saat icinde ayni metrekarede karsilasamamissak vardir dimi bir hayir?Evren hayir hayir diye debelenmis iste..Biz ayni fotografciya gitmisiz ayni gün ayni saat,ve görmemisiz birbirimizi...Dedim ya bu askta benim sansim yok...sana ulastigimi sandigim anda daha önümde engeller oldugunu görüyorum hep...Vazgecmeliyim sanki...Neyse belki bir gün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder