14 Ağustos 2010 Cumartesi

Dogum günün kutlu olsun.

Hersey iyi gitseydi suan yanindaydim.Dün gece otubste yine senin hayalinle yaticaktim.Sabah kapinda elimde pastan beliricektim.Olmadi,olduramadik,yapamadik."O" senin icin neler düsündü neler yapti,neler yapiyor hala bilemiyorum,aslinda bilmek te istemiyorum artik...Adin her anildiginda hic zaman gecmemiscesine bu kadar canim yanabilirmi?Yaniyormus demek.Igrenc hisler var sanki seni unutamicam,hep sen kalicaksin gibi kabuslar gormeye basladim....Ama yeteeerr yeeterr!Simdi bile sana yazma istegi kavruluyor icimde niye?Sen beni sallamiyorsun tabi...bosver en iyisi....Hala ayni havayi soluyoruz biliyormusun,aramizda saat farki da yok..Bi kac km...Binlerce degil eskisi gibi...Ama eskiden bana bu kadar uzak oldugunu hissetmezdim.Olay zaten uzaklikta degil kalp uzakliginda...Oda bana hayli uzak.Dogum günün kutlu olsun.Bu sefer umarim gercektenn bütün istediklerin umutlarin hayallerin gerceklesir,ve o sahte gülüücügün gercek gülümseyle yer degisir,o harika gözlerin parlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder