10 Ağustos 2010 Salı

ayni havayi solumak gibi

Suan nerdesin,napiyorsun hic bir fikrim yok.Hasta misin iyi misin?Mutlu musun?Fallarda cikiyorsun,cikma artik yeter...Mutlu mu diye sordugumda niye hep evet mutlu cunku o baska biri cunku o senin gibi degil cumleleri duyuyorum?Sen hani bendin?Benim gibiydin?Yalan miydi?yYanlis miydi..?Ayni ulkedeyiz suan...aylar once hayallerini kurdugumuz gunler geldi,geciyor..ama sensiz...numaran yok..arayamam..olsa bile arayamam...senin onun olman gercegi var ya...O gercek herseyi degistirebiliyor...Birkac yalvarmalik istir mesela senin numarani bulmak..Istesem bulurum..Sende biliyorsun...Ama istememle bitmiyor bu sefer..Cunku sen onunsun...O-nun-sun...TEkrarlasam bile ne care...Gozumdeki bu yasi kim silecek?Hayallerini kurdugum seyler nesneler yollar karsima ciktikca niye gözüm doluyor?Bir kitapta bir karakteri sana benzettigimde niye oturup agliyorum?Yasadigin halde,seni öldürdüm öldürmek zorundayim.Cünkü sen beni öldürdün,hayatimi aldin,onu da geri kazanmaliyim...Herseyin ucundan tutup biyerden baslamam gerek..ama benim bunlari yapicak halim yok...ben artik seni unutmak icin de caba gosteremiyorum...Ona bile gücüm yok...Bu kitaplarin inadi midir nedir hep senin gibi birakip giden birileri cikiyor kitapta unutabilen yok edebilen...senin gibi vurdumduymaz adamlar...Herkes gibisin ve ben bu herkesi unutamiyorum...Karsimdan uruna aylarca agladigim cocuk geciyor hicbirsey hisetmiyorum...aklimdan adin gectigi anda niye gozum doluyor niye?senin bunu bana yapmaya hakkin var mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder