19 Haziran 2010 Cumartesi

Sen,ben

Bak yine sana kosuyorum.Ve sen bunun farkinda degilsin artik gün saymiyorum ay saymiyorum hafta saymiyorum.Tek bildigim sey,cok oldu evet cok oldu seninle konusmayali sana dert yanmayali gözlerinde kaybolmayali seni sevdigimi rahatca söyleyebildigim zamanlar geceli coooooook oldu.Söylesene unuttun mu?Bittim mi senin icin?O yerimi gercekten doldurabildi mi yapabildi mi basarabildi mi bunu hi?Sen bana hep hayatima girmen beni cok mutlu etti senin sayende iyilestim derdin ya...O kadar mutlu olurdum ki...Ben seni coooookk özledimm!!!Ve güclü görünmekten de biktim.Cünkü güclü degilimm...Hayatim bu kadar ters giderken bazen isyan ediyorum.Niye yanimda yoksun?!Yaptiklarini unutmak istiyorum.Keske seninle bastan bi sayfa acabilsek...Keske seninle baska bi zaman yani yine bu dönemlerde ayni ülkede oldugumuz zaman karsilasip tanissaydik!Bunu cok kez tekrar eder oldumm..Artik kimsenin yazisini okumuyorum,aklima seni getirmiyorum ve seni sorduklarinda gecistiriyorum.Ama iyilesmediiiimmm!Ne kolay senin icin,yeni birini buldun ve mutlusun.Ne mutlu.Sizofren degilim,hasta ruhlu da degilim.Ama beni seviyorsun hala hemde cok...Keske unutabilsek herseyi... Sen bendin hani noldu? Sen kendini ne cabuk bitirdin Ben beni ne cabuk bitirdim...Gercekten ismini unutucagim günü hayal ediyorum artik...Cünkü nefretim sevgimden daha agir basiyor.Yapmicaktin bunu.Yapmicaktim.Yapmicaktik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder