23 Haziran 2010 Çarşamba

Harcanan zamana yazik..bosa gecip gitmis zaman

ben sana seni seviyorumdan cok sana tapiyorum derdim hatirlar misin?Ben onu hissederek soylerdim ve sanirim bunu sana inandiramadim... Ki sen hep baskalarina acik kapilar biraktin ,ya gidersen'li cumleler kurup yedekte hep birilerini beklettin sen... Seni bu kadar tanimamis olmak gercekten cok utandirici...oyle bi hayal kirikligina ugrattin ki beni... Ben sana sen bensin dedigimde samimiydim...ama ben senin hangi yuzunu yanlislikla sevdim?senin daha kac sahte yuzun var ve hangisi gercek??hep pusuda bekleyenler icin kacinilmaz firsatti senin yalniz birakilman ..Ne diyim.. Size bol bol sahte mutluluklar.Sahte,cunku sen yalansin,yalancidan da otesin...sen ve yalan hislerin ...yasadiklarin herneyse sen onlari atlatamamis görünüyorsun...ve bütün sana aci cektirenlerin intikamini benden aldin ya..helal sana... Sana ne desem ne soylesem ne yapsam az... Yine nefetim gecmez... Yuzune bakmaya degmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder