16 Mayıs 2010 Pazar

Tek "nokta"m

Kalem bile yazmiyo,sana yazmami engelliyor hersey..

Vazgectin mi gercekten sende sevmedinmi hic,dönmeyecek misin?

Yani bukadar miydi bitmis miydi.Cikar gelirsin diye bekliyordum su kapidan "sobee yakaladim seni" demeni

Ama gelmedin

Vazgectin gercekten bukadardi

Bekledin gelmedim

Bekledim gelmedin

Her hücrem yalvariyo sana ama sen duymamaktasin simdi

Simdi gercekten km-ler var aramizda daglar taslar bulutlar yürekler kafalar,simdi gercekten uzaksin bana..

Uzak sesin,yüregin,gözlerin

dokunamadigim tenin,duyamadigim kokun

Hepsi bi hayli uzak..

Iki gün üzüldün ücüncü gün döndün hayata toparlandin

Dördüncü gün unuttun..Ya gercekten böyle,yada güzel inandirdin beni bu yalana...

Hani derdim ya,sen söylemesende ben bilirim hissederim beni sevdigini

Sen gülümserdin,simdi aynisini istiyorum senden

(Duymuyosunki)

Melegin kanatlari kirildi

Bu isik söndü

O kapi bugün gercekten kapandi

Kiz gitti

Oglan gitmesine izin verdi

Kiz dur demesini bekledi

Oglan demedi

Kiz gitti

Ve

Bu hikaye burda sona erdi.

(Tek nokta koydum,hani anla diye,bu hikayenin sonu diye,noktayla bitirdim hikayemi,hikayeni,hikayemizi)

15.03.2010 23:05

Ed.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder