16 Mayıs 2010 Pazar

hakemedigin derecede iyi olan, sana yazilmis notlar

Sen „A” halisin ben „E” farkliyiz cok farkliyiz ve ayniyiz tipa tip ayniyiz
Hicbiseyi seni istediim kadar istemedim ama yetmiyo diyo feridun duzagac ve nede hakli..vazgecmek zorundayim cikmazdayim ayni yolu gidip geliyorum gidip geliyorum
„Ask bu mu?acitirmi incitirmi?ask bunu bana yapmaya mecburmu?” mantigini dinle kalbini sustur dedin,mantigimi dinlememi nekadar istersin?bilmiyorumki..varliginin verdigi mutluluk en soguk günümde günesin acmasi gibi birsey..hayatimdaki yerin okadar büyükki..kesip atamam seni okadar isledinki bana icime dokuma kanima öyle ben oldunki. seni icime okadar gizledim okadar derinlere koydumki seni, ben oldun sen diye birsey ortadan kalkti, sen bendesin bensin icimdesin cikartamam kimse bunu benden istemesin, yani zaten istesemde yapamam..heryönden herseyim oldun ne sadece arkadasimdin nede siradan bi sevgili..zaten biz farkliydik öyle degil mi?neden eskiden bahsediyormus gibi konusuyorum anlamiyorum da..hala öyleyiz..hala sen bendesin hala farkliyiz..ayrilipda yinede seni seviyorum cumlesini söyleyen az kisi vardir herhalde..sayilidir..biz onlardan biriyiz..dedim ya herseyim oldun diye..en kotu anlarimda keske olsaydi dedigim tek insansin..saatlerce susmasam yine dinlersin beni hatta daha cok konusim istersin..yani hissediyorum bütün bunlari..söylemesende olur..beni sevdigini biliyorum ya..belli etmesende olur..ayrilan benim,üstüne düsende benim..ah ah ne garip degil mi?herkesi dinleyipte kimseyi dinlemiyorum.haylaz cocuklar gibi.herkese derdimi anlatip fikirlerini beyan ettiklerinde somurtuyorum,istedigim cevabi kimseden alamadim suana kadar.herkes mi hakli?yoksa hicbiri hakli degil de, ben mi hakliyim?sorular sordum kendime hicbirzaman yanit alamadim.daha henuz kendimi tam anlamiyla belkide taniyamadim.manyak worddeki kalem sekilden sekile sokmus kendini gozlerini sekilin etrafinda döndürüyo,dikkatimi bozdu gerizekali.saat 3 olmus hala ayaktayim haci yatmaz gibi.cunku biliyorum biyerlerde uzaklarda sende uyaniksin ve belki suan beni düsünüyosun.birazdan kitap okicam,uykum gelicek esnicem,uyicam.hayalini kurucam.ve bu gecede hayalinle uyicam.
Iyi geceler sevdicegim.
27.12.2009 03:13

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder