16 Mayıs 2010 Pazar

Gelsen nolurdu ki sanki?senin ona gitmeyi sectigin günmüs bilemedim.

Kalbimi kirmazsan AYIP ZATEN!
Bi hic oldugunu biliyorum degmedigini biliyorum gittigin yol yol degil biliyorum ben hepsini biliyorum.Ozaman niye hala „insallah pisman olur” cümleleri ucusuyo kafamda niye niye??

Herseyin gibi yoklugun bile yoruyor beni
Boktan günler geciyo..gidiyo
Uyaniyorum yatiyorum varim yokum
Nefes aliyorum nefes veriyorum
Zaman geciyo bak yine bi gece daha!
Yoksun ve olmicaksin
Olmicagini biliyorum cünkü hayatimda var olmani istemiyorum
Bana daha fazla zarar vermeni istemiyorum
Degmicek olan birini sevmek istemiyorum
Unutmak icin cabaliyorum
Becerebilir miyim
Evet
Zamanla!
Zamana karsiydim hep zamana karsi yaristim
Zamana karsi yarisilmaz mis bunu anladim
Ya zaman la bariscam unutmami saglicak
Yada zamana zit gidicem seni sevicem
Birinci olasilik daha cekici
Senli bi hayat bi hayli itici
Sen ve senin hayatin senin cevren
Hepsinin cani cehenneme
Diyemiyorum suan
Hala ilgilendiriyosun yalan diyemem
Ama cehenneme kadar yolun var yaaa!!!!!!!!!!
Ed 2010-04-07 1:10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder