16 Mayıs 2010 Pazar

En sonunda gercek olan sizofreni senaryolarim..!

severek ayrilik olmaz diye bilirdim ama demek oluyomus dedi o
olmasi gerek dedim ben
"bazi asklar yarim kalirlar,ayni sen ve ben gibi" diyo sebnem ferah..
o hangi duyguyla yazmis icinden mi gelmis bi olaya mi tanik olmus ama suan dinleyipde evet,bu sanki benim icin yazilmis olmali dedigim bi parca..
ben o olsaydim cok soru olurdu kafamda
ben nasil günlerdir vazgecemedigim bitürlü yapamadigim hep durdurmasina izin verdigim seyi bir anda bir hisimla nasil yaptim bilmiyorum...
pisman miyim?mutlu muyum?mutsuz muyum?ben neyim?
nasilim ben?nasil biriyim?
buharlasip ucmak istiyorum yok olmak istiyorum
dün uyumadan önce bi senaryo yazdim kafamda oturdum ona agladim,olmiyan belkide olmicak ama olabilme ihtimali olabilcek bisey düsündüm kafamda yarattim gerekli oyunculari yerlestirdim.ve oynattim.senaryoma oturdum agladim.kafamda kurguladim.senaryomu yasicak kadar kötülük yapmis olamam..bunu hakedicek en ufak bi hatada bulunmadim.bakin görüomusunuz olmiyan biseye isyan ediyorum.kafayi mi yedim?
dün ben sahteydim
bugün gercek
ne degisti?
yaptiklarim
yasadiklarim
belkide yasattiklarim
hicbirini ne o haketti ne ben
üzgünüm..böyle olmaliyidi..
bagimlilar gibi hasta gibiyim psikolojik bi olay mi bu?migdem bulaniyo..
gercekten hastamiyim?yoksa ic savaslarimdan biri mi buda?
icimde savascak hicbirsey birakmadim herseyimi yok ettim yaktim kül oldu
her giden bi parca götürüyo benden
parca parca bölük pörcük kaliyorum
bu yasimda belkide gercekten yasamaktan sogudum?
2010-ocak 03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder