16 Mayıs 2010 Pazar

Bitirmek nasil bukadar kolay olabilir?

Bitirmek nede kolay degil mi?
„Bitti” diyince bitiyomu?sizde bittimi?bende bitmedi de..
Dönüsü olmayan yollar kat ediyoruz,an geliyo özlüyoruz,an geliyo iyiki diyoruz.
Insanlik bumu?Insanliga ne oldu?
„Bu kista efkarliyim,Bahara Allah kerim”
Bu kis böyle geldi,böyle gidiyo.Bahar olunca degisicek mi?Baharin geldigi gün onu unutucakmiyim?Sevgi sandigim his gecicek mi?Nefret sandigim acilarim biticek mi?
Intikam nedir?Intikami kimler hak eder?Aldatmak nedir?Aldatmak illaki tensel birseymidir?
Bi söz,bi duygu,bi an aldatma olamaz mi?Aldatmak affedilebilir mi?Kim affeder?Allah mi?
Ne kadar cok soru soruyorum,ve hicbirine yanit alamaiyorum.Al iste yine odamdayim,yalnizim,sorularimla bas basa,cevap veren YOK! Sevgi nedir?Emekmi?
Birseyler gitti,hayatimdan,bitti.Bitti dedim ama bitmedi,bitmis olabilir,biseyler bitti,bazi hisler gecti,ben biraz daha büyüdüm,iki hafta sonra bi yas daha büyicem.biraz daha yaslancam.biraz daha degisicem.belki birazcik boyum uzicak.sacim uzicak.yani zaman gecicek.biraz zaman gecicek.ve gercekten „bitti” denilen seyler biticek.
„Eger sevda bu demek se ben vazgectim beni sevmeyin”
Yine kabuguma cekilmeyi seciyorum ben,busefer rahatsiz etmesin kimseler.
Biraz dinlenim,kendime gelim,aglayim,güleyim.Tek kalmak istiyorum,kimseyle „biz” olmak istemiyorum,kirilmak,incinmek istemiyorum,sevmek hic istemiyorum sevilmek de istemiyorum.
Hayatimda bana zarar veren herkes,
En GÜZEL dileklerim sizinle.
Benligimi kaybettirdiginiz icin minnetarim.
Ignelemek bi yana,gercekten
Hayatima girdiginiz gibi,
S gidin.
2010.01.23 Ed

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder