16 Mayıs 2010 Pazar

"eski asklarimi cikardim dün dolaptan":)

Bir an geri döndün sandim..
Bir an belkide inanicaktim sana..
Bir anda hayatima girdin yeniden..
Nasil yapabiliyosun bunu?
Nasil herseyim olabiliyosun bi anda?
Niye hep istedigin oluyo..
Istedigin zaman gidiosun hayatimdan..
Ben sana dur dedikce dahada hizlaniyosun..
Sonra geri geliyosun
Ben sana yine dur diyorum
Sen yine dinlemiyosun..
Yine canimi acitiyosun..
Herzaman bunu yapiyosun..
Sana inansaydim eger..
Yine senin esirin olucaktim..
Sen bana aci cektircektin yine..
Simdide cekiyorum..
Ama daha az
Seni daha az düsünür oldum bugünlerde..
Artik birdaha geri dönmessin bence..
Dönme..Lütfen..
Aci veriosun sadece bana..
Yalan söylüsoun..üzülme bende üzülüorum diosun..
Ama ben üzülünce senin hosuna gidiyo bu!
Itiraf et hadi,Sen bana aci cektirmekten cok hoslaniosun..
Nezaman kendini önemsiz hissetsen(Ki öylesin)
Bana kosuosun
Artik benim icinde herkes gibisin..
Seni onlardan ayiran hicbisey yok artik benim icin..
Üzgünüm ..ama böylesin artik..
2008.ekim-kasim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder