22 Aralık 2010 Çarşamba

En güzel aşklarr platonik aşklar

Merhabalarrrr bu yazıyıı artıkk Türkıyedenn yazmış bulunmaktayımm.Nihayetinde İstanbul'a kavuştum:) Bıraz grip olmuşumm ama geçeeeeeeeeeeeeerrr geçer geçer geçer geçerr bunlarda geçeer.
Saat 3 te kalktım hazırlandım falan fistan derken,check in'ımı bınbır turlu rezaletle yaptım.Efendım neymış kabıne sadece 1 paketle gıdebılırmışım ya el çantam ya da valız...çantazı boşalttırdılarr falan çok sınırdı...En sonunda pasaport kontroluna gırmeye başarmıştım kııı....evet bundan sonrası daha heycanlıı
Ben ordakı polıslerle koyu sohbet içindeyken bi çift göz beni izliyordu...kafamı çevirdim...harika bişeydi kumral bı tıp...aynı uçağa bınceğımızı hıssetim..türk aksanıyla tenk yu dedi:D
Uçağa bıncez,sıradayım.Baya onumde o var..o gırıo ben de gıdıorum falan uçakta kendısıyle karşılaşmamız uzun surmedı..hemen başlara oturmuştu.yanı boştu ıstedığım heryere oturmak serbestti...ama yok ben ılla kı heycanlı bı yolculuk degıl azımdan salya akıtarak uyumayı tercıh etcem ya...
Arkasının karşısına oturdum...abi donup donup bakıyo çok belli falan ben uyudum uyandım o uyuyodu haalaa falan uçak ındı...onumdekıler gıttı...bende gıdıcem o cıktı yerınden valızını alıcak...beklıyım dedım..döndüüüüüüüüüüüüüüüü bı gulumsemesı vardı aman tanrım...neyse ordan sonra ben onde o arkada pasaport kontrolunden falan gectık..ben annemı arıorum taksıme gıdıcem falan fılan cok bellı edıoyorum adreslerıı...valızımı almaya gıdıyorum sonra cıkıyorum.Oha ya otobusun orda o goz goze gelıypruz havaş soforu amca hemen olaya mudahale edıooo ablaa nereye dıe..taksım dıyorum,buyur burdan gel dıyo.ve bu platonık aşk macerasıda bıtıyoooo

Az yazarım ama çok şey yazarım sonra budapeştedeyken hüzün çöker arada anlatırım kusuruma bakmazsınız artıkk.

Buralara kışş günü güneş açıyor canımmm ölene kadar senı bekleyemeeemmm.(-10 dereceden bırden 20 ye geldım kolay dııııll)

5 Aralık 2010 Pazar

iki farkli insan iki farkli yol

Otogarda farki otobuslerde degil de,biz havaalaninda tanisalim
Mesela ben ucagin kalkamasina 2 dk kala kosuyorken kendi kapima sen de kosuyor ol baska bir tanesine o an carpisalim isimlerimiz anons edilsin,ufak bi tebessüm edelim ikimiz de heycanlanalim ben cabuk cabuk toparlanim sonra bakisalim ben kendi ucagimin kapisina dogru ilerlerken sen orda dur bana bak,ben arkami dönim...biz o an orda biseyler oldugunu anlayalim buna bi havaalani sahitlik etsin ve biz ikimiz seninle zit yönlere baska hayallere baska hayatlara baska insanlara dogru yola cikarken birbirmizin aklindan bir ucak yolculugu süresince cikmayalim.

4 Aralık 2010 Cumartesi

Ask mi?Sans mi?Ayyy taze bittii canim yaa

Ask sans isi bence,sansin yoksa askin da yok.Zaten bir sey iyi gitti mi hersey iyi gidiyor,birsey kötüye giderse hersey kötü.Sansin varsa sinavda sorular calistigin yerden cikar tesadüfen gittigin bir yerde bir cocuktan hoslanirsin flörtlesirsiniz paran olur gider sezonsonunu beklemeden gönlünce alisveris yaparsin spora gidersin cok yersin kilo almazsin falan.
Mesela bunun böyle oldugunu bir tek ben düsünmüyorum,fransizca ogretmenim de buna katiliyor.Bazen bir sinava hazirlanirken herseyi bilmen gerekmiyor ve yetmiyor,eger sansliysan hersey oluyor.Ben sevsem bile sevilemem istesem yapamam calisirim kazanamam.Keske 6.hislerim güclü olmasaydi adece birazcik sansli olsaydim hayat konusunda.Cevremde herkes dört ayak üzerine düserken ben illa ki bir bacagimi kirarim kasimi gözümü yararim kolumu incitirim herseyden en fazla yarayla agriyla siziyl ben cikarim.
Sanirim git gide daha da nasirlasiyor kalbim,daha az yaralaniyor daha az inciliyor.
Nede olsa insan bagisiklik kazaniyor.

2 Aralık 2010 Perşembe

Rüyaydin,anlatildin

Bak yine sana kosuyorum.Ve sen bunun farkinda degilsin artik gün saymiyorum ay saymiyorum hafta saymiyorum.Tek bildigim sey,cok oldu evet cok oldu seninle konusmayali sana dert yanmayali gözlerinde kaybolmayali seni sevdigimi rahatca söyleyebildigim zamanlar geceli coooooook oldu.Söylesene unuttun mu?Bittim mi senin icin?O yerimi gercekten doldurabildi mi yapabildi mi basarabildi mi bunu hi?Sen bana hep hayatima girmen beni cok mutlu etti senin sayende iyilestim derdin ya...O kadar mutlu olurdum ki...Ben seni coooookk özledimm!!!Ve güclü görünmekten de biktim.Cünkü güclü degilimm...Hayatim bu kadar ters giderken bazen isyan ediyorum.Niye yanimda yoksun?!Yaptiklarini unutmak istiyorum.Keske seninle bastan bi sayfa acabilsek...Keske seninle baska bi zaman yani yine bu dönemlerde ayni ülkede oldugumuz zaman karsilasip tanissaydik!Bunu cok kez tekrar eder oldumm..Artik kimsenin yazisini okumuyorum,aklima seni getirmiyorum ve seni sorduklarinda gecistiriyorum.Ama iyilesmediiiimmm!Ne kolay senin icin,yeni birini buldun ve mutlusun.Ne mutlu.Sizofren degilim,hasta ruhlu da degilim.Ama beni seviyorsun hala hemde cok...Keske unutabilsek herseyi... Sen bendin hani noldu? Sen kendini ne cabuk bitirdin Ben beni ne cabuk bitirdim...Gercekten ismini unutucagim günü hayal ediyorum artik...Cünkü nefretim sevgimden daha agir basiyor.Yapmicaktin bunu.Yapmicaktim.Yapmicaktik

S e v m e k

Sevmek..sevmenin kac cesidi var daha karsilasmadigim?insanlarin kac yüzü var daha ortaya cikarmadiklari. Biri sana degmezmissin sahtesin demesiyle öyle olmazsin.. Kimse kimseye defalarca sans vermez.. kimseye güvenme..Her hatayi yapip geri dönebilicegin tek bir kapi var;ailen.Annen baban kardesin belki bi iki arkadasin ama herkes arkadasin olamaz.Bir kac hatadan sonra yüzüne bakmak istemeyenler olucak.Bosver kalanlarla yetinmeli insan..
Bircok sey icin mutsuz olabilirsin ama bir okadar da mutluluk sebeplerin var.
Yok deme var cünkü annen baban kardesin hayattaysa her aksam sana kapi acan biri oluyorsa guvendigin dostlarin sevdiklerin yanindaysa(uzaklik yol degildir en büyük uzaklik yaninda ama uzaginda oldugunu hissettigindir)parantez icindekini hayatima girip aninda korkup kacanlara anlatamadim ,anlamadilar anlamak istemediler..
2009 kasim?

Hala niye yaziyorsam sana

Bazen an gelir hatirlarsin ya hersey ucup gitmis hatiralar hayaller orda takilip kalmislardir
öksüz kalmislardir sensiz kalmislardir sahipsiz kalmislardir benim sensiz kaldigim gibi onlarda bensiz ve sensiz öyle havada asili durup kalmislardir..intihar sebebi gibi cinayet sebebi gibi..
haberlerini ilk duydugum zamanlarda her bicak tutusumda aklima gelirdin bilir misin,nerden biliceksin ki anlatmiyorum ki sana...konusmuyorum ki...konusmicam ki.. bitti iste yani..hersey gibi herkes gibi her yalan gibi her yanlis gibi sende bittin iste..biteli cok olduda ben sindiremedim bunlari bitürlü cikmiyo aklimdan dediklerin dediklerim..sorsam kendime niye diye, sorsam sana sorsam kanitimiz varmi sebebi varmi bu cinayetin?YOK!hersey koca bir hic..hislerin bitmis gitmis..beni sorsan zaten bende bitmisim gitmisim..güclü olmak kolay güclü görünmekten ,güclü görünmek kadar yipratici birsey olabilir mi ?kendimi sana karsi korumak kadar kötü birsey olabilir mi?cok degil sadece birkac ay önce "seni seviyorum" derken ne kadar rahattik degil mi?ben hissederek söyledim bütün o sözleri..peki ya sen?sen benim kadar samimi olabildin mi hislerinde?benim kadar acik oyanabildin mi? sen herzaman kapali birkac kart biraktin..blöf yapar gibi baska seyler söyledin sasirrttin konulari degistirdin hep ucundan siyrildin bu iliskinin..zarari sanki hep bana dokundu gibi?ben hicbirzaman tek sadece seni suclamadim..cok kez sucu kendimde aradim .ben icime donebildim hatalarima bakabildim...peki ya sen?sen benim kadar yürekli olup biraz kendinde suc arayabildin mi?arasaydin cogunu bulabilirdin.kendi sorularina coktan cevap bulmustun hatta!ben seni yalniz birakmissam söylesene sonunda yalniz kalan kim oldu?ben seni hayatimdan cikarma cesaretini gösterebildim.korkmadim.ko
rkak olmadim.bu arkadasligin da bu iliskininde gelecegi yoktu sende biliyodun görüodun kör degildin ya! icindekileri ben sesli söyliyince zor mu geldi?kaldiramadin mi? benim bile soyleyemdiklerim vardi ama onlari sen isittin..ben seni unutmaya calistikca sen kendini hatirlatmakta ustalastin resmen! senin gittigin an kocaman bi bosluk oldu icimde. inkar edemem evet dogru,ama senin gibi korkak degilim ben.bir baskasinin boslugnu baska biriyle dolduracak kadar korkak ve aciz biri degilim! senin gundelik hayatinda defalarca kullandigin "seni seviyorum askim" lar benim sözlügümde birtek en özel kisiye sunulurlar!sen bunlari hemen birine baska birine hissedebilecek kadar acizsin bunu sanabilecek kadar ödlek birisin iste ne eksigi ne fazlasi busun. ben senin biraktigin boslukla kendi basima ustesinden gelebilmeye calisirken.sen baskalarinda aramissin o sevgiyi o sefkati.üzgünüm ama bulammamissin!bulamicaksin! ben sensizlikle savasiyorken söylesene sen bana dedigin o benim "özel" sandigim sözcükleri "O"na kac kez kullandin?kac kez yalan söyledin?kac kez seni seviyorum dedin?bizim hayallerimiz vardi umutlarimiz vardi isteklerimiz vardi.sen hepsini yok etmeyi basabildin.benim sana olan askim vardi onuda mahvettin.senin yalan hislerin vardi bende onlar gercek zannettim.Sen yalandin yalanciydin.Ben bu yalan icin ölüyordum.
ed.
Benim söyliceklerim bitti,seninkileri duymak isitmek istemiyorum.Yani git yani defo yani gelme hemdee birdaha hicbizaman mümkünksee...!

"tut ki mutluyum,tut ki yikildim...SANA NE.."

16 Mayıs 2010 Pazar

anlik gelen birsey

senle ben iki carpisan arabaydik carpistigimzda birlestigimiz sürec 5bucuk aydi sonra ayrildik sen kendi bildigin yolunda tökezlemeden duraksamadan devam ettin,ben ise eski düzenli yolumu aramaktayim yeniden simdi..
ed 2010 26 04

Tek "nokta"m

Kalem bile yazmiyo,sana yazmami engelliyor hersey..

Vazgectin mi gercekten sende sevmedinmi hic,dönmeyecek misin?

Yani bukadar miydi bitmis miydi.Cikar gelirsin diye bekliyordum su kapidan "sobee yakaladim seni" demeni

Ama gelmedin

Vazgectin gercekten bukadardi

Bekledin gelmedim

Bekledim gelmedin

Her hücrem yalvariyo sana ama sen duymamaktasin simdi

Simdi gercekten km-ler var aramizda daglar taslar bulutlar yürekler kafalar,simdi gercekten uzaksin bana..

Uzak sesin,yüregin,gözlerin

dokunamadigim tenin,duyamadigim kokun

Hepsi bi hayli uzak..

Iki gün üzüldün ücüncü gün döndün hayata toparlandin

Dördüncü gün unuttun..Ya gercekten böyle,yada güzel inandirdin beni bu yalana...

Hani derdim ya,sen söylemesende ben bilirim hissederim beni sevdigini

Sen gülümserdin,simdi aynisini istiyorum senden

(Duymuyosunki)

Melegin kanatlari kirildi

Bu isik söndü

O kapi bugün gercekten kapandi

Kiz gitti

Oglan gitmesine izin verdi

Kiz dur demesini bekledi

Oglan demedi

Kiz gitti

Ve

Bu hikaye burda sona erdi.

(Tek nokta koydum,hani anla diye,bu hikayenin sonu diye,noktayla bitirdim hikayemi,hikayeni,hikayemizi)

15.03.2010 23:05

Ed.

Gelsen nolurdu ki sanki?senin ona gitmeyi sectigin günmüs bilemedim.

Kalbimi kirmazsan AYIP ZATEN!
Bi hic oldugunu biliyorum degmedigini biliyorum gittigin yol yol degil biliyorum ben hepsini biliyorum.Ozaman niye hala „insallah pisman olur” cümleleri ucusuyo kafamda niye niye??

Herseyin gibi yoklugun bile yoruyor beni
Boktan günler geciyo..gidiyo
Uyaniyorum yatiyorum varim yokum
Nefes aliyorum nefes veriyorum
Zaman geciyo bak yine bi gece daha!
Yoksun ve olmicaksin
Olmicagini biliyorum cünkü hayatimda var olmani istemiyorum
Bana daha fazla zarar vermeni istemiyorum
Degmicek olan birini sevmek istemiyorum
Unutmak icin cabaliyorum
Becerebilir miyim
Evet
Zamanla!
Zamana karsiydim hep zamana karsi yaristim
Zamana karsi yarisilmaz mis bunu anladim
Ya zaman la bariscam unutmami saglicak
Yada zamana zit gidicem seni sevicem
Birinci olasilik daha cekici
Senli bi hayat bi hayli itici
Sen ve senin hayatin senin cevren
Hepsinin cani cehenneme
Diyemiyorum suan
Hala ilgilendiriyosun yalan diyemem
Ama cehenneme kadar yolun var yaaa!!!!!!!!!!
Ed 2010-04-07 1:10

Bu son "Bitti"

Kim vazgecilmezki sen vazgecilmez ol
Ben, hissetigim, gercekten kalbimin cikarcasina carptirani unutabilmisken
Sen mi beni mahvediceksin?
Sen mi yikicaksin beni?
Bunu daha o bile basaramamisken..
Basarmis olsa bile.Sen bunu yapamazsinn!!!!!
Okadar cok hatan varki iyi yaptigin herseyi unutmaya basladim
Sevginde al senin olsun arkadasliginda
Benim senden gelen hicbiseye ihtiyacim falan yok aslinda!
6 aydir yapmis olabilcegim tek dogru sey buydu
Yapamadigim
Ama bisekilde olusan bu olay
BITMEN GITMEN DEFOLMAN!
Tek bi duygu kaldi icimde oda nefret
Merak etme oda gecer zamanla!
03-31-2010

Bitirmek nasil bukadar kolay olabilir?

Bitirmek nede kolay degil mi?
„Bitti” diyince bitiyomu?sizde bittimi?bende bitmedi de..
Dönüsü olmayan yollar kat ediyoruz,an geliyo özlüyoruz,an geliyo iyiki diyoruz.
Insanlik bumu?Insanliga ne oldu?
„Bu kista efkarliyim,Bahara Allah kerim”
Bu kis böyle geldi,böyle gidiyo.Bahar olunca degisicek mi?Baharin geldigi gün onu unutucakmiyim?Sevgi sandigim his gecicek mi?Nefret sandigim acilarim biticek mi?
Intikam nedir?Intikami kimler hak eder?Aldatmak nedir?Aldatmak illaki tensel birseymidir?
Bi söz,bi duygu,bi an aldatma olamaz mi?Aldatmak affedilebilir mi?Kim affeder?Allah mi?
Ne kadar cok soru soruyorum,ve hicbirine yanit alamaiyorum.Al iste yine odamdayim,yalnizim,sorularimla bas basa,cevap veren YOK! Sevgi nedir?Emekmi?
Birseyler gitti,hayatimdan,bitti.Bitti dedim ama bitmedi,bitmis olabilir,biseyler bitti,bazi hisler gecti,ben biraz daha büyüdüm,iki hafta sonra bi yas daha büyicem.biraz daha yaslancam.biraz daha degisicem.belki birazcik boyum uzicak.sacim uzicak.yani zaman gecicek.biraz zaman gecicek.ve gercekten „bitti” denilen seyler biticek.
„Eger sevda bu demek se ben vazgectim beni sevmeyin”
Yine kabuguma cekilmeyi seciyorum ben,busefer rahatsiz etmesin kimseler.
Biraz dinlenim,kendime gelim,aglayim,güleyim.Tek kalmak istiyorum,kimseyle „biz” olmak istemiyorum,kirilmak,incinmek istemiyorum,sevmek hic istemiyorum sevilmek de istemiyorum.
Hayatimda bana zarar veren herkes,
En GÜZEL dileklerim sizinle.
Benligimi kaybettirdiginiz icin minnetarim.
Ignelemek bi yana,gercekten
Hayatima girdiginiz gibi,
S gidin.
2010.01.23 Ed

En sonunda gercek olan sizofreni senaryolarim..!

severek ayrilik olmaz diye bilirdim ama demek oluyomus dedi o
olmasi gerek dedim ben
"bazi asklar yarim kalirlar,ayni sen ve ben gibi" diyo sebnem ferah..
o hangi duyguyla yazmis icinden mi gelmis bi olaya mi tanik olmus ama suan dinleyipde evet,bu sanki benim icin yazilmis olmali dedigim bi parca..
ben o olsaydim cok soru olurdu kafamda
ben nasil günlerdir vazgecemedigim bitürlü yapamadigim hep durdurmasina izin verdigim seyi bir anda bir hisimla nasil yaptim bilmiyorum...
pisman miyim?mutlu muyum?mutsuz muyum?ben neyim?
nasilim ben?nasil biriyim?
buharlasip ucmak istiyorum yok olmak istiyorum
dün uyumadan önce bi senaryo yazdim kafamda oturdum ona agladim,olmiyan belkide olmicak ama olabilme ihtimali olabilcek bisey düsündüm kafamda yarattim gerekli oyunculari yerlestirdim.ve oynattim.senaryoma oturdum agladim.kafamda kurguladim.senaryomu yasicak kadar kötülük yapmis olamam..bunu hakedicek en ufak bi hatada bulunmadim.bakin görüomusunuz olmiyan biseye isyan ediyorum.kafayi mi yedim?
dün ben sahteydim
bugün gercek
ne degisti?
yaptiklarim
yasadiklarim
belkide yasattiklarim
hicbirini ne o haketti ne ben
üzgünüm..böyle olmaliyidi..
bagimlilar gibi hasta gibiyim psikolojik bi olay mi bu?migdem bulaniyo..
gercekten hastamiyim?yoksa ic savaslarimdan biri mi buda?
icimde savascak hicbirsey birakmadim herseyimi yok ettim yaktim kül oldu
her giden bi parca götürüyo benden
parca parca bölük pörcük kaliyorum
bu yasimda belkide gercekten yasamaktan sogudum?
2010-ocak 03

hakemedigin derecede iyi olan, sana yazilmis notlar

Sen „A” halisin ben „E” farkliyiz cok farkliyiz ve ayniyiz tipa tip ayniyiz
Hicbiseyi seni istediim kadar istemedim ama yetmiyo diyo feridun duzagac ve nede hakli..vazgecmek zorundayim cikmazdayim ayni yolu gidip geliyorum gidip geliyorum
„Ask bu mu?acitirmi incitirmi?ask bunu bana yapmaya mecburmu?” mantigini dinle kalbini sustur dedin,mantigimi dinlememi nekadar istersin?bilmiyorumki..varliginin verdigi mutluluk en soguk günümde günesin acmasi gibi birsey..hayatimdaki yerin okadar büyükki..kesip atamam seni okadar isledinki bana icime dokuma kanima öyle ben oldunki. seni icime okadar gizledim okadar derinlere koydumki seni, ben oldun sen diye birsey ortadan kalkti, sen bendesin bensin icimdesin cikartamam kimse bunu benden istemesin, yani zaten istesemde yapamam..heryönden herseyim oldun ne sadece arkadasimdin nede siradan bi sevgili..zaten biz farkliydik öyle degil mi?neden eskiden bahsediyormus gibi konusuyorum anlamiyorum da..hala öyleyiz..hala sen bendesin hala farkliyiz..ayrilipda yinede seni seviyorum cumlesini söyleyen az kisi vardir herhalde..sayilidir..biz onlardan biriyiz..dedim ya herseyim oldun diye..en kotu anlarimda keske olsaydi dedigim tek insansin..saatlerce susmasam yine dinlersin beni hatta daha cok konusim istersin..yani hissediyorum bütün bunlari..söylemesende olur..beni sevdigini biliyorum ya..belli etmesende olur..ayrilan benim,üstüne düsende benim..ah ah ne garip degil mi?herkesi dinleyipte kimseyi dinlemiyorum.haylaz cocuklar gibi.herkese derdimi anlatip fikirlerini beyan ettiklerinde somurtuyorum,istedigim cevabi kimseden alamadim suana kadar.herkes mi hakli?yoksa hicbiri hakli degil de, ben mi hakliyim?sorular sordum kendime hicbirzaman yanit alamadim.daha henuz kendimi tam anlamiyla belkide taniyamadim.manyak worddeki kalem sekilden sekile sokmus kendini gozlerini sekilin etrafinda döndürüyo,dikkatimi bozdu gerizekali.saat 3 olmus hala ayaktayim haci yatmaz gibi.cunku biliyorum biyerlerde uzaklarda sende uyaniksin ve belki suan beni düsünüyosun.birazdan kitap okicam,uykum gelicek esnicem,uyicam.hayalini kurucam.ve bu gecede hayalinle uyicam.
Iyi geceler sevdicegim.
27.12.2009 03:13

"eski asklarimi cikardim dün dolaptan":)

Bir an geri döndün sandim..
Bir an belkide inanicaktim sana..
Bir anda hayatima girdin yeniden..
Nasil yapabiliyosun bunu?
Nasil herseyim olabiliyosun bi anda?
Niye hep istedigin oluyo..
Istedigin zaman gidiosun hayatimdan..
Ben sana dur dedikce dahada hizlaniyosun..
Sonra geri geliyosun
Ben sana yine dur diyorum
Sen yine dinlemiyosun..
Yine canimi acitiyosun..
Herzaman bunu yapiyosun..
Sana inansaydim eger..
Yine senin esirin olucaktim..
Sen bana aci cektircektin yine..
Simdide cekiyorum..
Ama daha az
Seni daha az düsünür oldum bugünlerde..
Artik birdaha geri dönmessin bence..
Dönme..Lütfen..
Aci veriosun sadece bana..
Yalan söylüsoun..üzülme bende üzülüorum diosun..
Ama ben üzülünce senin hosuna gidiyo bu!
Itiraf et hadi,Sen bana aci cektirmekten cok hoslaniosun..
Nezaman kendini önemsiz hissetsen(Ki öylesin)
Bana kosuosun
Artik benim icinde herkes gibisin..
Seni onlardan ayiran hicbisey yok artik benim icin..
Üzgünüm ..ama böylesin artik..
2008.ekim-kasim